nåvi Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Lurer på hvor sterke elite monstre er. Vet at de er mye sterkere enn et vanlig monster av samme lvl. Spørsmålet er vel egentlig hvor mange man må/bør være for å ta et elite monster av ca samme lvl som gruppemedlemene er? Ragefire chasm f.eks. har anbefalt lvl 13-15. Men hvor mange må man være for å klare den sånn tålig greit?
Hoel Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 3-4 stykker tror jeg kan være greit. Kommer an på klasse og builds på de forskjellige også
TeddyErt Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 vi prøvde ragefire med kun 2 stk i gruppa og da var vel vi rundt lvl 16-17. Da har man ikke sjans. Det som er problemet der nede at du til tider vil få minst 3 monstre på en gang fordi noen av dem står i grupper.
Aasgaard Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Det varierer en del. Noen klarer du kanskje med to (tank + healer), og spesielt i begynnelsen av spillet kan de være relativt enkle. Ellers vil jeg vel si at det er greit med full gruppe etterhvert. Ikke fordi du har problem med å ta 1 med 3, men fordi det gjerne kommer flere elite mobs om gangen. Som warrior (lvl 52) kan jeg ta en elite mob som er ca. 5 levler under meg alene tenker jeg. De tåler juling og skader mye, så noe høyere frister ikke, for å si det sånn.
anon12234 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 jeg tok en lvl 13 elite monster, med min lvl 15 warrior alene,,,,,,
Mandarb Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Alle elite monster varrierer da..noken level 15 er meget vanskligre mens noen andre level 15 er lett..er i alle fall mi erfaring
anon12234 Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 lvl 20 elite bjørner i loch modan er IKKE lett!
toman Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 (endret) OMG!!! jo du må bare streva litt men kanskje du greier det ikke..men eg greier de helt fint eg er bare 2 lvl høyere en de. Endret 7. januar 2005 av toman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå