Prikkus Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Jeg lurer på om noen har funnet ho Ruby på Half-Life 2? Fordi at jeg hadde en artig drøm nu nettop som viste meg hvor ruby er.
JimRamse Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Har jo nå kommet ut informasjon om at Ruby ikke er i fullversjonen av HL2. Så da kan du lete til du ser "Mannen med Ljåen"
Prikkus Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Har jo nå kommet ut informasjon om at Ruby ikke er i fullversjonen av HL2. Så da kan du lete til du ser "Mannen med Ljåen" Fullversjonen av Half-Life? Hva mener du?
SilverCRX Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Ruby finnes ikke i selve spillet. Hun finnes kun i en trailer fra tiden før spillet kom ut.
Prikkus Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12355 Det der va jo litt dumt da... Jaja, kan fortelle litt om drømmen da: Jeg gikk opp en stige opp en smal gang. Det var en sånn tempel lignende farge på veggene. Eller det lignet som en tempel. Noen søyler ved veggene. også er jeg ikke helt sikker mer hvor jeg var. Men husker at det var et hjørne. På veggen kunne man "rive" vegg en liten del. Der skulle man dukke under å du så en liten sal. Enden av salen gikk en stige ned hvor en midre sal var. Der var den samme plakaten som i traileren.
JimRamse Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12355 Det der va jo litt dumt da... Jaja, kan fortelle litt om drømmen da: Jeg gikk opp en stige opp en smal gang. Det var en sånn tempel lignende farge på veggene. Eller det lignet som en tempel. Noen søyler ved veggene. også er jeg ikke helt sikker mer hvor jeg var. Men husker at det var et hjørne. På veggen kunne man "rive" vegg en liten del. Der skulle man dukke under å du så en liten sal. Enden av salen gikk en stige ned hvor en midre sal var. Der var den samme plakaten som i traileren. Tror du bør kutte ned på spillingen jeg
Prikkus Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Skrevet 7. januar 2005 Tror du bør kutte ned på spillingen jeg Hehe... tror jeg og
Zyndrone Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 og hva er hennes funksjon i hl eller hl2 eller whatever?
ikkeno Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 og hva er hennes funksjon i hl eller hl2 eller whatever? Trekke kåte unggutter
Trygve Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 og hva er hennes funksjon i hl eller hl2 eller whatever? Hun er ikke med i HL2, hun var bare på en plakat. Så hu har ikke noen funksjon
Musty Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 det ble startet en konkurranse om å finne henne, men etter den hadde pågått i et par uker/mnd ble det offentliggjort at hun ikke var i spillet.. hun var med på en plakat i en beta utgave, men hun har aldri vært i fullversjonen..
|FSK| Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Noen som har link til traileren hvor plakaten var?
Knarke Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Haha, ufattelig at ingen tok en titt i Hammer. Om hun ikke fantes i editor, burde det vært ganske selvforklarende at hun ikke fantes i spillet heller. Men for all del, om det var noen som ville bruke uker på å lete, så må de da få lov til det.
Prikkus Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Skrevet 9. januar 2005 Haha, ufattelig at ingen tok en titt i Hammer. Det var mange som brukte Hammer å så om ho var der, men ingen fant ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå