Gå til innhold

Hearts of Iron 2 anmeldelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamer.no kommer med sin anmeldelse i nær fremtid, men det er et enormt omfattende spill, hvilket betyr at vi er nødt til å spille det mye for å kunne lage en rettferdig og dekkende anmeldelse. Men vi lover å komme ut med vår mening i god tid før utgivelse i Norge.

Skrevet

Gleder meg til den anmeldsen. :yes:

De som ønsker å kjøpe spillet, så koster det 299 + frakt på CDON. Pa gamesmix koster det 449 + frakt :thumbdown: Spillet lanseres ikke i Norge før 14/1-05

Kan forøvrig også bestilles fra Paradox, de sender ut på mandag alle bestillinger de har mottat fram til da. Bestilling der fører til at Paradox sitter igjen med mer penger. Koaster ca 340 inkl frakt. :thumbup:

Skrevet

Gleder meg til dette, 1'rn var bra, men litt vel komplisert. Dette skal jo være en smule enklere, skulle ønske man kunne starte rett etter første verdenskrig også :)

Skrevet

Spilt en del 1'ern og er generelt glad i slike strategispill, men er bittelitt skeptisk til denne 2'ern. Det er jo det samme om igjen, endringene består i at kampene foregår noe annerledes og det samme med forskning. Men men, jeg ender vel opp med å kjøpe dette og :p

Men ved å bestille fra Paradox, kommer vel mva/toll i tillegg?

Skrevet
Spilt en del 1'ern og er generelt glad i slike strategispill, men er bittelitt skeptisk til denne 2'ern. Det er jo det samme om igjen, endringene består i at kampene foregår noe annerledes og det samme med forskning. Men men, jeg ender vel opp med å kjøpe dette og :p

Men ved å bestille fra Paradox, kommer vel mva/toll i tillegg?

Har bestilt og mottatt to spill fra Paradox, ingen toll/mva. Hvorfor vet jeg ikke. Antagelig fordi paradox ikke merker postsendingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...