Dj Charlie Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Vet ikke om dette er det rette stedet å spøre om det, kan heller ikke finne noen som har spurt om det samme her på forumet. Hvordan bruker vi jukse koder i spillet. Har skjønt at jeg skal trykke på en tast, men hvilken, har testet alt (tror jeg) men ingenting skjer. En kompis av meg fortalte jeg måtte trykke Esc, men da kommer jeg bare ut til menyen. Mulig jer er dum, men må bare spøre!
Dj Charlie Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Tror jeg fant noe... skal teste det.
hwknut Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Du må få ned consolen. Det gjør du ved å høyreklikke på half life 2 ikonet i my games på steam. Velg properties-Launch Options. Så skriver du inn "-console" (Uten "") så starter du hl2. Så skriver du sv_cheat 1 i consolen. Så kan du skrive in koder. Våpen kode: impulse 101 (Vet det ble litt rotete)
Knarke Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 Det må være lov å si at jeg aldri har hørt om "Jukse koder" før. Er denne "Jukse" en person? Koder denne Jukse?
Solid Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 (endret) Tror han ikke mente det seriøst. Men ha den klar for gull-korn avdelingen hvis det viser seg at jeg tar feil. Endret 21. januar 2005 av Solid Knight
Passasjer Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Det må være lov å si at jeg aldri har hørt om "Jukse koder" før.Er denne "Jukse" en person? Koder denne Jukse? Jukse er jo den kjente koderen fra Nederland.
Shotherra Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det må være lov å si at jeg aldri har hørt om "Jukse koder" før.Er denne "Jukse" en person? Koder denne Jukse? Jukse er jo den kjente koderen fra Nederland. Tror det no jeg ikke har fått med meg!
Bautastein Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det må være lov å si at jeg aldri har hørt om "Jukse koder" før.Er denne "Jukse" en person? Koder denne Jukse? Jukse er jo den kjente koderen fra Nederland. Tror det no jeg ikke har fått med meg! Jukse koder har funnet juksekoder.
Shotherra Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det må være lov å si at jeg aldri har hørt om "Jukse koder" før.Er denne "Jukse" en person? Koder denne Jukse? Jukse er jo den kjente koderen fra Nederland. Tror det no jeg ikke har fått med meg! Jukse koder har funnet juksekoder.
Freqtal Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Det må være lov å si at jeg aldri har hørt om "Jukse koder" før.Er denne "Jukse" en person? Koder denne Jukse? Tror han bare kommenterte orddelingsfeilen, noen som er helt unødvendig, man skjønner hva personen mener, selvom jeg også synes orddelingsfeil er det alt for mye av. "Jukse koder"(Jukse(en person) koder(å kode) betyr noe helt annet enn "Juksekoder". Men trenger jo ikke å lage 5 OT poster bare av den grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå