Gå til innhold

Expert tool---3d clock og 2d clock?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er forskjellen? Blir grafikk kortet raskere i spill av å stille på dette? :whistle:

Jeg lurer på det samme :blush:

Når jeg klokker mitt GF 6800LE kan jeg klokke i "Standard 2D", "Low Power 3D" og "Performance 3D" (Riva Tuner)

Hva er forsjellen ?

Skrevet
Jeg har stilt på 3d clock, og dette gjorde enorm forskjell! hele 1000+ poeng i 3dmark 03. Det er 2d clock jeg lurer på... :dontgetit:

Noen har opplevd ustabile kort ved å ha ulik frekvens på 2D og 3D. Jeg sleit med det på mitt POV 6800 ultra.

Skrevet
bump

hehe, ikke lov å bumpe før tråden er langt ute av listen over tråder, og det har gått flere dager... nå vet du det til neste gang... 3D clock er hastigheten som kortet opererer med i de fleste spill (som er i 3D vel å merke), og 2D er hastigheten i operativ systemet ditt (du merker ikke forskjell på hastighetene her)

Skrevet

Var vel et par typer skjermkort som hadde problemer med å bytte fra 3D til 2D klokking, et problem som man fiksa ved å sette dem helt likt. Såvidt jeg kan skjønne er det ikke _veldig_ mye vits å sette 2D på noe annet... såvidt jeg har forstått? :p

Skrevet
bump

hehe, ikke lov å bumpe før tråden er langt ute av listen over tråder, og det har gått flere dager... nå vet du det til neste gang... 3D clock er hastigheten som kortet opererer med i de fleste spill (som er i 3D vel å merke), og 2D er hastigheten i operativ systemet ditt (du merker ikke forskjell på hastighetene her)

skal huske det til neste gang! :D Takk for svar folkens. 3d clock og 2d clock er ikke like hos meg, men kortet kjører hundre prosent stabilt! :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...