Gå til innhold

Hvilke amerikansk nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mener NewEgg sender utenlands.

www.newegg.com

De er i allefal seriøs forhandler....:)

EDIT: et alternativ er også: http://www.computers4sure.com/

men ta å mail dem først for å sjekke om de sender utenlands, men er nokså sikker på de gjør det...

Endret av Mawrick
Skrevet

Ikke mange som sender utenlands. Jeg tenker på det samme som deg om dagen.. tipper jeg... er lei av å vente på Nforce4 i Norge og ser at det er mange som har "in stock" i statene. Åpnet en adresse her jetcarrier.no og tenkte å bestille fra newwegg eller zipzoomfly.com , men ingen av dem aksepterer utenlandske kredittkort.

Fant ut at www.neutronexpress.com har Asus sitt SLI kort inne og de sender til norge ekspress 2-4 dager for 90 $. Kjenner ikke butikken og det slenges på 25% moms i Norge. Br

Skrevet

Der gjettet du veldig rett. Først stod det ubekreftet 1. des, så 1. jan, og nå 1. feb. Det gidder jeg ikke. Er ikke sikker på det med skatten, men en jeg kjenner ba butikken skrive en uriktig verdi på pakken, og slapp uten skatt.

Skrevet

Går jo an å prøve. Driter i 100 lappene nå bare jeg får det f... kortet i hus.

Skal skrive til zzf og newegg i kveld og høre om de kan sende til Norge. zipzoomfly hadde faktisk gigabyte sitt nforce4 kort inne her om dagen...... :love: 300$ riktignok, men alikevel..... $ er jo billig nå :cool:

Skrevet

Du kan bestille fra en av de butikkene(i USA) og få en postkasse hos magnum.no som så fortoller det og sender det til deg i Norge. Transporten der er ikke helt billig, men hvis du abselutt skal ha det hovedkortet så er det jo en mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...