Gå til innhold

Bluescreen of death


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første jeg tenkte da jeg så den saken var "nå igjen?"

 

Cronius: Et mer relevant spørsmål: hvorfor er Norge det eneste nordiske landet (så vidt jeg vet) som ikke sender Conan O'Brien? Svenskene og finnene har det ihvertfall... NRK2 sender Letterman, og det er det liksom...

 

Er vel ikke lenge til vi får se et videoklipp av denne nye fadesen til LilleBill, tenker jeg.

Lenke til kommentar
In recent years, there's been a lot of people clamoring to reform and restrict intellectual-property rights. It started out with just a few people, but now there are a bunch of advocates saying, "We've got to look at patents, we've got to look at copyrights." What's driving this, and do you think intellectual-property laws need to be reformed?

 

No, I'd say that of the world's economies, there's more that believe in intellectual property today than ever. There are fewer communists in the world today than there were. There are some new modern-day sort of communists who want to get rid of the incentive for musicians and moviemakers and software makers under various guises. They don't think that those incentives should exist.

 

Litt sleipt...

 

Edit: http://www.boingboing.net/images/copyleftcommie.gif :w00t:

Endret av Terrasque
Lenke til kommentar

Haha :w00t:

 

Hugsar ein gong eg såg på eit slikt TV-chatteprogram seint på natta. Det var tydlegvis bygd opp av frames i internet explorer, for den eine delen (chattedelen til høgre) hadde ein slik "Siden kan ikke vises" (Internet Explorers 404 melding).

 

Trudde seriøst at NRK ikkje brukt MSIE til å produsere TV-program. Vil seriøst ikkje betale lisens til slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...