dmx Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) hei! jge får Bluecom nettverk imorra og jeg bestillte ikke "ADSL modem" av de for jeg trodde det gikk ann å bruke denne som jeg har fra tele2. men så snakka jeg med noen og de sa at de brukte bredbåndsrouter. er bredbåndsrouter samme som en vanelig router eller ikke? takk. Edit: kan ikke så mye om sånne ting. Endret 6. januar 2005 av dmx
Hårek Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Modem og router to helt forskjellige ting. Noen ADSL bokser er modem og router bygd sammen i en boks, andre er rene modem. Du må ha modem, mens router er valgfritt (men absolutt ønskelig). Det er mange forskjellige typer router, bredbåndsrouter inneholder bla.a. funksjoner for å kunne logge seg på (f.eks når man bruker PPPoE).
dmx Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 Modem og router to helt forskjellige ting. Noen ADSL bokser er modem og router bygd sammen i en boks, andre er rene modem. Du må ha modem, mens router er valgfritt (men absolutt ønskelig).Det er mange forskjellige typer router, bredbåndsrouter inneholder bla.a. funksjoner for å kunne logge seg på (f.eks når man bruker PPPoE). ok takk. skrev litt feil der oppe.. men men har fått det til med det "modemet" som jeg hadde fra Tele2..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå