Gå til innhold

Netshop har AMD XP - Mobile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står jo i beskrivelsen til Netshop at dette er 45W-modellen, og dette fremgår også av steppingen, så det er nok ikke helt den samme overklokkeren som 35W-gullegget. Men man kan vel ha det litt morsomt med en sånn en også.

Skrevet

Prøvde denne prosessoren på mit ABIT NF7-S v2.0

Men det ser ut til at nettop den modellen som Netshop har inne ikke er helt kompatibel med dette hovedkortet.. måtte sende min tilbake til slutt.. :(

Skrevet (endret)

Netshop/XP-M er den samme som itbutikken.no/XP-M

FQQ4C og ikke FJQ4C. Dette betyr 1,45V og ikke 1,35V. Det er ikke en like god klokker som 35Watter'n. Men som Playmofetish sier, den er jo ikke dum denne heller.

Se her for identifikasjon av CPU'ene.

At den ikke skal være kompatibel med ABIT NF7-S v2.0 høres rart ut. :hmm: Har 35W utgaven selv, og det er jo samme CPU, bare fra et litt annet sted på waferen eller en annen wafer.

Endret av morcan
Skrevet

Jeg viste at det ikke var 35 watter'n..

Men det er gøy at de tar inn slike prosessorer når XP er på vei ut av markedet...

Skrevet

har denne i ett asus a7v600 hk. kjører den på 2200mhz. med en enkel vifte kjøling. har bootet den helt oppe i 2400mhz dog ikke stabil.

Skrevet

Men det er gøy at de tar inn slike prosessorer når XP er på vei ut av markedet...

Ja det er sant. :thumbup:

Skrevet

Ja det er sant. :thumbup:

Trur jeg må få meg en slik nå... Ettersom min AMD XP 2500+ ble ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...