cpy Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Hei jeg lurer på hvordan man tar den "siste" bossen som spruter ut 3x lyskasterdyr om gangen. har prøvd til ingen nytte. takker for svar og tips.
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Kan jo f.eks ta å sjekke ut www.gamefaqs.com Burde ha noen "tips" til deg der
Gromle Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Er det ikke på siste bossen at soulcuben kommer til sin rett?
slash Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Om jeg husker rett så skal du drepe lyskasterdyrene, så skyte på ballen over bossen. Skyll, tørk og gjenta. Og som folk har hintet frem, ER det virkelig den siste bossen? PS: Når jeg leste emnet ditt så så jeg for meg at cden satt fast i coveret/cdromen/whatever.. Et komma hadde gjordt underverker.
Q&A Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Doom 3 sitter fast Hva er det Doom 3 sitter fast i da? Prøv kaustisk soda, det tar det meste. Endret 6. januar 2005 av Quevaal
Aiven Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Doom 3 sitter fast Hva er det Doom 3 sitter fast i da? Prøv kaustisk soda, det tar det meste. postkassa di? :!:
Ni kon Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Ber enkelte holde seg til topic her;) Er ikke dette bossen i "hell" ? Da er det riktig som slash sier: Drep lyskasterdyrene. Da stopper bossen opp og lager nye via en lysende ball over seg. Skyt som f på den ballen... Bruk det kraftigste våpnet du har
Hr. Jenssen Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Doom 3 sitter fast Sitter DOOM3 fast, eller sitter du fast i DOOM3? EDIT: Ja, jeg vet at den var litt spæmmete... Endret 6. januar 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå