Gå til innhold

Softmodde Sapphire 9800se


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenker på å softmodde mitt Sapphire 9800se kort. Er det noen program dere anbefaler meg til å bruke? Har hørt at powerstrip skal være brukans. Er det stor sjans for at kortet skal bli ødelagt? Er det i det heletatt mulig å åpne noe serlig me pipelines på kortet mitt? Det fulgte med et softmoddingsprogram med driveren. Er det noe bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville ikke anbefale deg å softmodde et 9800se...

"se" er det dårligste av ati-kortene i hver kategori, xt er best, deretter: pro, bare modelnummer, np og til slutt se.

det som er aktuelt er å softmodde et pro-kort til xt eller et "modellnummerkort" til xt. men et "se"-kort er vanskelig.

 

før du softmodder må du ihvertfall se om du kan overklokke kortet ditt til samme hastigheter som xt-kortet, hastighetene kan du finne på ati.com.

hvis dette går greit (det er tvilsomt), så kan du vurdere å flashe.

hvis du bestemmer deg for å flashe bør du vite hva du gjør, hvis du flasher feil må du bruke ett annet skjermkort og flashe tilbake, det er en ganske komplisert prosess.

 

så hvis du kan kjøre xt's hastigheter så kan du flashe, men jeg anbefaler det ikke.

hvis du mislykkes kan du ende opp med et ubrukelig kort og 0 garanti...

Lenke til kommentar

jonas27389: Når der gjelder softmodding av 9800SE, så softmoddes det til PRO...IKKKEEE XT.

 

Go for it! Mitt Club-3d 9800se funka ikke å softmodde.... det bare klikka det...funke fett å se på film med, men ikke spille :p

 

MVH: PandoRa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...