Zona Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Finnes det en god popup killer. Helst freeware? Tips... Anybody??
bihelland Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Prøv "Pop-up Stopper" av PanicWare på http://www.panicware.com/popupstopper.html . Jeg synes hvertfall den er grei, og den finnes både i freeware og betalingsversjoner. Men vær obs på at default-instillingene dens er litt vel snille, du bør sette på "agressive popup control" i instillingene dens. Redigert: Var da svært så tett svarene våre kom her da :smile: . Uansett, den er bra. Husk instillingen! [ Denne Melding var redigert av: bihelland på 2002-06-09 22:32 ]
sandman Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Jeg synes "popup ad filter" er den beste popup-killeren. http://www.meaya.com Evt. bruke Opera som browser, den har innebygd popup-killer.
fondus Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Bruker du Opera har den innebyggd popupkiller, som et enkelt tastetrykk kan slåes av eller endres. finnes på gratis versonen av opera, som du finner her
Holmesdale End Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Tweak-XP er utmerket hvis du bruker XP da. Eller så kan jeg anbefale AdsOff! eller PopOff!
Zafar Iqbal Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 NB!! Husk at det er ikke bar reklame som kommer i poppup. En god del nettbanker og andre websider bruker det. Installerer du det kan du få problemer med å bruke nettbank eller andre aplikasjoner.
Kjetil Lura Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Zafar Iqbal sant det da,men da kan du bare skrue den av mens du er i nettbanken,i pop-up stopper holder du nede ctrl,det som de fleste gjør er at de ikke leser bruksanvisnigen som følger med alle programmene. Kjetil [ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-06-12 18:53 ]
bsa Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Denne funker bra for meg : Free Surfer. Gir et lite pip når den stopper en popup. Den lagrer og en liste over 'Terminated popups'. Er du på f.eks en Nettbank med popup kan du hente den frem igjen der, og tillate den popupen senere. Og den er gratis. bsa
Zona Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Skrevet 12. juni 2002 Tusen takk folkens. Live long an prosper. Ingen flere popups...tra-la-la-laa-laa :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå