Gå til innhold

får ikke brenne med track-at-once

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På min DVD-RW får jeg ikke velge track-at-once når jeg brenner i nero. Dette er veldig irriterende, for med disc-at-once får jeg alltid noen buffer under-runs underveis, og dette gjør at brenningen tar enda lengre tid en den gjør fra før (4X)..

Så hvis noen kansje har en løsning så hadde det vært fint, men det er jo ikke akkurat et kritisk problem. Anyway så skal eg sikkert kjøpe meg en ny dvd brenner snart. Tjener jo tross alt 10k i måneden og en dvd brenner er jo bare lomme rusk

Endret av knokle_85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På CD-R vil du kunne brenne "Track-at-once".

PÅ DVDR/RW vil du oftest ikke kunne brenne annet enn Disc at once. Mulig at du kan brenne "session at once" eller "track at once" på DVD+R/RW plater

Skrevet

selfølgelig støtter brenneren buffer underrun protection.. det blir vel ikke laget brennere i dag uten denne funksjonen. Buffferen går i underrun men tar seg selfølgelig opp igjenn. Og dette tar unødig lang tid...

Skrevet

Det er jo bare å gjøre noe annet i mellomtiden, surfe på nettet eller noe slikt. Det pleier jeg å gjøre. Brenner en hel DVD på disc at once i løpet av 7 minutter eller noe slikt. Om du brenner 4x, 8x eller 16x så spiller det egentlig liten rolle, fort går det uansett.

Som regel har jeg ingen problemer med å vente 10 min. på en DVD som brenner. Dersom du ikke skal brenne 100 stk. eller noe sånt da.

Jeg husker tilbake til min første cd-brenner jeg. 2x cd-brenning på min gamle P2 450Mhz. Den brant en hel cd på ca. 40 min. :) Og den hadde ingen buffer underrun protection.

Dersom jeg i det hele tatt rørte tastaturet under brenneprosessen så kunne jeg bare kaste den cd'en. Heldigvis er det blitt bedre tider...

Btw, den 2x brenneren kostet over 2000 kr. for fem år siden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...