Gå til innhold

Fjerning av Riper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et godt produkt for å fjerne riper...

Fikk idag riper i skjermen på min nye siemens sx1. Dumme, dumme stift på busskortet mitt....!!!!

Takk hvis dere kommer opp med noen gode produkter, gjerne noen erfaringer også... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv testet Displex på to SX1-mobiler, og det fungerer fett. Den greier uheldigvis ikke å fjerne de værste ripene og sprekker, men det hjelper meget godt mot de fleste andre riper.

Skrevet

Kompis av meg hadde en sinnsykt nedripet å stygg skjerm, så en dag tok han noe bil polish å polerte skjermen...Ble god som ny å kanskje enda litt bedre...:p

Verdt et forsøk....=)

Har heldigvis ingen riper i min mobil da jeg er kjempe forsiktig med å ikke ha noe annet hardt i lommen jeg har mobiln i... ;)

Skrevet
Jeg har selv testet Displex på to SX1-mobiler, og det fungerer fett. Den greier uheldigvis ikke å fjerne de værste ripene og sprekker, men det hjelper meget godt mot de fleste andre riper.

Hvor kjøper jeg så dette, og hvor mye koster det?

Og hvordan fungerer det? Ved å slite ned skjermen, eller ved å tette igjen hullene..?

Er det vanskelig, altså, kan jeg få unødvendige klumper i skjermen eller noe ved å gjøre en feil. :p

Mange spørsmål der, men hjertelig takk for svar. ;)

Skrevet

Displex er bra på mellomgrove riper. Men her gjelder det å gnikke og skrubbe lenge for et "perfekt" resultat.

På små riper og riper som man må streve for å se så har jeg gode erfaringer med en lignende polish, men for cder.

• 1 måned senere...
Skrevet

får nesten kjøpe en sånn tube jeg også. fikk en ganske stygg ripe i sx1'en i dag. virker som skjermen er veldig "myk" og at det blir veldig fort riper i den

Skrevet

Displex er kjempedyrt. 50 lapp for en bitteliten tube. har det for meg at det går like bra med bilpolish evnt noe lakkforsegling e.l.

Skrevet

jeg har prøvd den polishen mange ganger.. men syns ikke den er megabra liksom.. har et stygt hakk i skjermen min=( noen andre produkter som er bra?

Skrevet

stearinlys funker fett det :p bare at du må ta på hver time eller noe :p

Bruksanivisning: 1 gni på gjenomsiktig stearin 2. skrap av overflødig med et bankt kort el. tørk evt av skjermen med et papir :thumbup:

:p

Skrevet
Hvor kjøper jeg så dette, og hvor mye koster det?

Du kan kjøpe det på Clas Ohlson for eksempel.

Clas Ohlson hadde visst sluttet å selge disse typene da de mente det gjorde vondt verre.

Var en kunde av oss som var innom dem igår og hørte om de hadde dette produktet, nemlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...