Gå til innhold

FM 2005 online ip-game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vise alle høydepunktene tar for lang tid med tanke på hvor mange som spiller. Vil bli for lang ventetid for de som er raskt ferdige.

Har vi repriser derimot, vil vi jo kunne se målene i 2d selv om vi har på kun kommentarer.

Skrevet (endret)
Hva skjer hvis noen har triksa med redigeringsprogrammet?

Siden det er jeg som hoster og jeg som er eneste eier av save-fila, vil kun jeg ha muligheten til å fikse i redigeringsprogrammet. Noe jeg selvsagt ikke gjør dersom vi ikke er enige i å gi f.eks alle klubber like store trasferbudsjett eller lignende før sesongstart.

Etter gamet har startet er dette selvsagt uaktuelt, og som host vil jeg selvsagt ikke finne på å cheate ved å gi min klubb fordeler fremfor andres o.l.

Men tilbake til påmeldingsfasen. Sign up, lads ;)

Endret av KoN_Meathook
Skrevet

vi må ha ALT på den høyeste hastighet ellers tar det for lang tid, heller ikke repriser av mål. jeg har allerede vært med på dette 3ganger før, og det tar tid!

Skrevet (endret)

Er det en ting vi har nok av så er det vel tid :p Vi spiller kun om fredagene og tar det i vårt eget temp.. Om det er hurtig eller sakte er opp til oss selv.

Personlig syns jeg dette tempet vi har satt opp nå er bra, og det virker det som om de fleste av oss andre også syns.

Til forsvar for at det vil gå alt for sent kan jeg si at det nok vil gå senere enn om vi ikke hadde tatt med replays og 100% på høydepunkter, ikke 80%. Men nå har det seg at forskjellen på hødepunkthastigheten er minimal og det er jo seff morsom å se reprisene, særlig dersom vi skal kåre sesongens beste mål og slike priser relatert til kampen.

Ps. På tide å melde seg på, radial? :p

Endret av KoN_Meathook
Skrevet

ok, skjønner, er enig i det, siden det er en del av konkurransen.

men starter dere opp i morgen kl 21.00?

da får jeg ikke vært med fra start, skal på kino, men kommer inn neste fredag.

Skrevet

aha, neste ja....mulig jeg blir med og da. Nå har jeg god greie på fotball (er det ikke sånt alle sier :D ?) men datt av managerlasset når CM begynte å omfatte *alt*, og det var mer administrasjon enn moro. Hvordan er Football Manager i forhold til CM, rekker jeg å sette meg inn i det på en uke? (har ikke kjøpt det ennå)

Skrevet
datt av managerlasset når CM begynte å omfatte *alt*, og det var mer administrasjon enn moro.

Hvis det vil si CM 01/02 så er det en del å sette seg inn i. Jeg for min del har likte den versionen veldig godt.Jeg har ikke noe i mot FM, men har aldri helt fått den samme følelsensom med CM 3 versionene.

Skrevet
aha, neste ja....mulig jeg blir med og da. Nå har jeg god greie på fotball (er det ikke sånt alle sier :D ?) men datt av managerlasset når CM begynte å omfatte *alt*, og det var mer administrasjon enn moro. Hvordan er Football Manager i forhold til CM, rekker jeg å sette meg inn i det på en uke? (har ikke kjøpt det ennå)

Du trenger ikke å gjøre annet enn å kjøpe spillere og styre laget, hvis det er slik du vil ha det. Du kan sette assistentmanageren til å styre treninger, styre laget i treningskamper etc.

En uke med intensiv spilling skal få deg på rett sport. Det økonomiske aspektet er ikke noe problem, for det er ikke veldig mye mer avansert enn det var før. Bare noen detaljer som er lagt til her og der. :)

Skrevet

Nå har maskina mi dessverre tatt kvelden =/ Får en rar feilmelding ved oppstart.. funker ikke en gang å boote fra floppy =( Skal poste en mer detaljert beskrivelse i en ny topic når jeg kommer hjem i håp om at noen flinke sjeler kan hjelpe meg.

Uansett vil jeg antageligvis ikke være i stand til å hoste ip-gamet kommende fredag. Hva dere gjør med det (om dere utsetter det, starter med en annen host etc) overlater jeg til dere. Håper seff jeg skal være klar til fredag, men trenger muligens en ny cpu så jeg tviler...

stay tuned :dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...