Gå til innhold

øreplugger til iPod?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han spurte etter øreplugger, ikkje øyretelefonar. Koss the Plug er ikkje så værst, men eg misliker det å dei inni øyra :yucky

 

Sony har eit bra par Link

 

Eg anbefaler deg å vurdere eit headset i staden for, men om du søker på "øreplugger" eller "koss and the and plug" så finner du fleire tråder om samme emnet.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Hei

 

Vel det avhenger av hvor langt inn i øret du vil ha pluggene da;) Du har jo de som skal inn i øregangen og de som er av samme type som de som følger med.

 

Et godt alternativ til sistnevte type er Sharp HP-MD33S, disse er ganske billige og har fått mye bra kritikk så de er verdt å sjekke ut.

 

Jeg for min del foretrekker mine Audio-Technica ATH-A900 men de er jo en smule større ;)

 

Regards

SilverWolf

Lenke til kommentar

Er jo mye mer praktisk med ett par ørepropper, jeg har ett sett koss ur-40 som jeg er veldig fornøyd med, men de blir for store hvis jeg skal legge vekk ipoden og ikke har med sekk eller pose. med noen øreplugger er det lettere å bare legge alt i en lomme....

Så jeg skal kjøpe sony MDR-EX71 (de som zeph linker til) for å bruke når headphone blir for stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...