Gå til innhold

Juks med Burst script?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Script eller program?

 

Hva gjør dette burstscriptet ditt da? Lar det deg burste med awp?

Det gjør at jeg skyter tre skudd med f.eks. colt, venter litt og skyter tre skudd til osv.

 

EDIT: Her er scriptet

 

alias burstfire "bind mouse1 burst3; bind end standard; developer 1; echo Burst Fire Enabled; developer 0"

alias burst3 "+attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack"

alias standard "bind mouse1 +attack; bind end burstfire; developer 1; echo Burst Fire Disabled; developer 0"

alias w3 "wait; wait; wait"

 

bind "knapp" "burstfire"

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar
Ble bannet jeg, fra en pcw server, uten at jeg hadde startet engang. Spilte i 1 min, satt i console og fixa en jump bind, så plutselig "T3DDY HAS... Så stod deler av scriptet og noe" så leava jeg. Så prøvde jeg å connecte. "You have been banned from this server"

 

:hm:

 

Men det var bare den ene da. Phooof. No more burst script her i gården nei :D

 

Men om det er juks... Jeg synes på en måte at det er litt unfair, som et slags smutthull, men jaujau... Litt skummelt om man blir tatt for cheat om det, men du kan jo teste det og se ;)

Lenke til kommentar
Script eller program?

 

Hva gjør dette burstscriptet ditt da? Lar det deg burste med awp?

Det gjør at jeg skyter tre skudd med f.eks. colt, venter litt og skyter tre skudd til osv.

 

EDIT: Her er scriptet

 

alias burstfire "bind mouse1 burst3; bind end standard; developer 1; echo Burst Fire Enabled; developer 0"

alias burst3 "+attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack"

alias standard "bind mouse1 +attack; bind end burstfire; developer 1; echo Burst Fire Disabled; developer 0"

alias w3 "wait; wait; wait"

 

bind "knapp" "burstfire"

Tror folk vil legge merke til det ja.

 

Jeg ville ikke brukt det.

Lenke til kommentar
Script eller program?

 

Hva gjør dette burstscriptet ditt da? Lar det deg burste med awp?

Det gjør at jeg skyter tre skudd med f.eks. colt, venter litt og skyter tre skudd til osv.

 

EDIT: Her er scriptet

 

alias burstfire "bind mouse1 burst3; bind end standard; developer 1; echo Burst Fire Enabled; developer 0"

alias burst3 "+attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack"

alias standard "bind mouse1 +attack; bind end burstfire; developer 1; echo Burst Fire Disabled; developer 0"

alias w3 "wait; wait; wait"

 

bind "knapp" "burstfire"

Tror folk vil legge merke til det ja.

 

Jeg ville ikke brukt det.

Det blir vel det samme som å holde inne museknappen til du har skjøte tre skutt osv.

Er bare litt letter med script

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...