Gå til innhold

Hardiskrelatert mp3spiller, usb problemer.


Anbefalte innlegg

Hei, har et fantastisk irriterendes problem.

 

Har skaffet meg en iriver h340, men mine mistanker var sanne. IKKE denne heller ble gjenkjent på maskinen min. Tidligere ting som usb-sticks osv blir bare ikke gjenkjent. Alt med harddisk på. Jeg gikk inn i bios og der er den listet. Kan noen som har en harddisk basert mp3spiller sjekke hva instillingene står på under usb mass storage config?

 

Driveren som følgte med på cd en vil ikke installere seg heller. Så om noen finner iriver driver nedlasting blir jeg fryktelig glad, evt om noen kan kopiere innholdet på sin og legge den opp på ftp? kan gi deg ftp om du ikke har.

 

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel hvis det er strømforsyningen, så blir vel det fortsatt samme problemet, bare skyves over et annet sted. Uansett vil anbefale deg en usb hub, veldig praktisk og temmelig billig.

 

CNet USB 2.0 hub 4-port NEC chip, med strømforsyning

Switchbokser/KVM / USB/FireWire-hub

Vårt varenr.: 113455 / CNUSB-24

Tilgjengelighet: Ikke på lager. Ubekreftet 182 stk 2005-01-15 kr 297,-

 

på komplett.no (jeg har dene jaffal)

Lenke til kommentar

Vel vel nå var jeg å kjøpte sånn usb hub med egen strømforsyning. Heller ikke dette hjalp. Er seriøst snart på gråten :(

 

Den kommer t.o.m opp som en harddisk i BIOS. Der står den som en hiatchi 40gb harddisk. Jeg kan også sette denne som boot disk om jeg vil. Da er det jo flygendes fantastisk at det ikke fungerer. Jeg er så | | langt fra å klikke. Var nede hos en kamerat nå nettopp og der bare plugga jeg den inn og vips så sto den som egen harddisk. BUHUHU :(

 

Speccs på maskinen om det kan hjelpe.

 

Asus p4p800deluxe MB

twin 1024 ram

p4

1x200gb

1x120gb

1x36gbrapter

Windows XP sp1

 

 

 

:(:(:(

Lenke til kommentar

"Supports Windows 98SE/ME/2000/XP & Mac

H300 Series works under the biggest OS environments."

 

Tatt fra http://nordic.iriver.se/products.php?p=19&...04aefac7a9c0a6c

(read more)

 

Jeg ville sendt dem en forespørsel, da de stadfester at den skal funke på både dårligere og bedre systemer enn XP - de kan ikke forvente at man skal reinstallere Windows i hytt og pine bare for å få HW til å funke (Jo, vet at det kan funke best sånn, men til tilleggsutstyr??)

 

Edit: spørsmål vedr både usb1.1 og usb2.0 på HK strøket etter sjekk av aktuelt HK.

 

Håper du får til.

Endret av Brennende_Engel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...