Gå til innhold

Trenger kjapt svar ang. dette tv!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, angående Lefdals 150% prisgaranti, vil det da ikke si at du kan få brukt en prisgaranti på denne.

 

Ta med elkjøp katalogen på Lefdal, og si at du skal ha 150% prisgaranti siden Elkjøp er billigere.

 

Angående tven så er den helt grei, har en slik selv.

 

 

" Har du kjøpt varen hos oss, og finner den billigere et annet sted? Ta med deg bevis på den andre prisen, og du får 150 prosent av mellomlegget igjen, bekrefter varehussjef for Lefdal på Alnabru, Pål Henning Olsen.

 

Tjen 6000 kroner

 

En Creative 512 MB MP3-spiller koster 1495 kroner hos Lefdal. Expert selger den til 196 kroner mindre, 1299 kroner. Kjøper du denne hos Lefdal, kan du derfor få igjen 150 prosent av mellomlegget, eller 294 kroner.

 

Skal du virkelig slå på stortrommen og kjøpe 37 tommers plasma TV-skjerm til jul, betyr prisgarantien flere tusen kroner spart. Lefdal tar 22.995 kroner for en undersøkt Philips-modell. Expert tar nesten 4000 kroner mindre. Med prisgarantien kan du derfor tjene nesten 6000 kroner på å handle på Lefdal og benytte deg av prisgarantien.

 

- Den gjelder over hele landet, sier butikksjef Pål Henning Olsen. "

 

Kilde: VG.no

Lenke til kommentar
Okey, så den er helt grei ja. Regner jo ikke med å få all verdens for den summen heller men. Så lenge den er bra nok, så er jeg fornøyd  :yes:

 

Vet ikke om Lefdal's prisgaranti gjelder på salg, men det er verdt ett forsøk  :thumbup:

Noen som vet noe om det forresten?

Hmm, et forsøk skader vel ikke ;)

 

Tven er grei den ja, er heller ikke noe ekstremt hyper tv nerd som ser forskjell på en TV til 4000 kr og på en til 6000 kr ;)

Men for en vanlig bruker er den bra nok.

Endret av John Kåre
Lenke til kommentar

På grunn av en feil med den Sanyo tv'en, måtte jeg bytte. Typisk min flaks :no:

Jeg byttet til en Thomson tv, denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text

 

Noen som har noen erfaringer om dette tv da?

 

 

 

Edit: Dette er ikke mulig! Byttet tv'en i dag og etter det var pakket ut så fant jeg ut at det var en sprekk ifra det ene hjørnet og 2-3 cm ut.

Reiste til Elkjøp igjen og klagde. Det eneste han kunne gjøre var å gi meg ett nytt tv og dvd'er for 200 kr. Dette syntes jeg er for lite, har tross alt byttet tv 2 ganger nå.

 

Noen som har noen gode råd får hva jeg kan gjøre? Eller hva jeg har krav på? Skal selvfølgelig bytte tv, men en kompensasjon?

Endret av Mitt_Nick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...