ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Kun andre players ja. Er det som gjør det moro.
tivers1 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg prøvde litt i dag, men fikk det ikke så mye till, jeg fant f.eks ikke ut hvordan man trengte i VR og hvordan man chatet,joinet lag osv osv
arlion Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 noen andre som vet hvorfor hele terran empiret har blitt blokka i 12 timer? får fint spillt med vanu karakteren min, men får ikke lagd ny karakter på noen av serverene, noen som vet hva dette kan skylles?
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg prøvde litt i dag, men fikk det ikke så mye till, jeg fant f.eks ikke ut hvordan man trengte i VR og hvordan man chatet,joinet lag osv osv Jeg henvender herved til min guide på forrige side, hvor det står som punkt 1: Utør Training i Launchpad vinduet, FØR du logger inn i spillet, her vil du lære masse, selv om det kan oppstå feil senere i treningen. Når du har utført 4 av de delene, kan du det meste av det du snakket om...
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) F**** dobbelpost Endret 3. januar 2005 av Atomics
ZombieBobie Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 noen andre som vet hvorfor hele terran empiret har blitt blokka i 12 timer? får fint spillt med vanu karakteren min, men får ikke lagd ny karakter på noen av serverene, noen som vet hva dette kan skylles? Det er en 12 timers "timer" når du skifter empire. Altså hvis du først spiller Terran Republic..og så skifter til New Conglomerate. Så kan du ikke spille Terran Republic eller Vanu Sovereignity i de neste 12 timene. Det er for å hindre at folk bytter til det vinnende laget hele tiden. Du kan forøvrig skifte server for å spille ett annet empire. Er derfor mange spiller f.eks. Terran på Werner, New Cong på Emerald og Vanu på Markov. Dermed slipper man 12 timer problemet (samt at mange blir dritforbanna når tidligere teammates plutselig har skiftet til fienden). -ZB
ZombieBobie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 BFR = Battle Frame Robotics. Er en stor Mech sak som var skikkelig overpowered når den ble introdusert men som siden har blitt fikset.
Hr. Jenssen Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Okey, nå holder jeg på å gå bananas av raseri her! Treninga!!!! DJFPQO`MCR=(CX)¤IU=C/UMR=ÅUXJ¤!#"YN ?B! Det har seg slik at når jeg skal kjøpe en "Harasser" eller hva den nå heter, og jeg åpner Vehicles Terminal, er ruta der helt tom!!! Jeg kommer jo ikke videre!
silvercrowaxe Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 MeTa][iC, du bør ikke gå igjennom Training, den er veldig bugga. Du lærer alt likevel i spillet. Legolas
Atomics Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Utfør det du kan av trening, så lærer man noe i alle fall..
M@R7!N Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har et lite problem her.. Spillte en del i går, topp spill btw MEN når jeg idag startet spillet og fant meg en bil, fikk jeg 2(!) fps! Når jeg går ut av kjøretøyet (gjelder alle slags kjøretøy tror jeg) stiger fpsen min jo lengre vekk jeg beveger meg.. Er uspillbart
silvercrowaxe Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Har et lite problem her.. Spillte en del i går, topp spill btw MEN når jeg idag startet spillet og fant meg en bil, fikk jeg 2(!) fps! Når jeg går ut av kjøretøyet (gjelder alle slags kjøretøy tror jeg) stiger fpsen min jo lengre vekk jeg beveger meg.. Er uspillbart Det er en bug, fikses som regel ved å loade et nytt kontinent eller gå ut av spillet og "Perform Full Scan". Legolas
Zeph Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 (endret) Det er lurt å ta treinga først, di får ein del leveler på den måten slik at du får litt BR frå starten av. Når du er oppe i BR10 er dei exp du får av training some ein fisk i havet. Har Planetside, men det gjekk så mykje tid på det, kanskje eg skal børste av støvet..hmmm noen som kan forklare meg hva bfr er for noe? BFR = Big Fu**ing Robot Endret 4. januar 2005 av zeph
ZombieBobie Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 ja den offlinetreningen er bugga. Har aldri brukt den selv så kan trygt si at den ikke er nødvendig. M@R7!N -- det er, som Legolas sa, en bug som dukker opp av og til. Har ikke hatt den på evigheter selv men den kan fikses ved å skifte continent eller bare logge på på nytt (ALT-F4 er din venn. Du får såkalt "link-dead" status og dukker dermed opp tilbake der du var når du logger på igjen. Dessuten slipper du den der anti-juks logouttimeren. PS: folk kan drepe deg mens du er Linkdead (LD)))
Flexi Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 endte opp med 12/26 elns i dag.. er det bra??(første dagen jeg prøver)
silvercrowaxe Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Flexi, det spørs jo selvsagt hvor lenge du spilte. Men det var ikke så dårlig det. Jeg ville ikke brydd meg så mye om K/D om jeg var deg. Kills og deaths er ikke alt. Legolas
M@R7!N Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Ehrm, pleier ligge på 0/12.. Er UMULIG å drepe folk, har medium Assault. Må skyte på folk i 1min sikkert for at de skal dø.. Har drept 2 (!) folk på 2 dager, wohoo! Gir opp dette greiene her, snart.. Kjempe kjekt
Atomics Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Er bare å prøve, ikke alt er bare skills, noen ganger er crossfire, eller en bomberegn nok til d drepe deg og flere andre...mye som spiller inn i krig, er ikke bare person mot person.
ZombieBobie Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Ehrm, pleier ligge på 0/12.. Er UMULIG å drepe folk, har medium Assault. Må skyte på folk i 1min sikkert for at de skal dø.. Har drept 2 (!) folk på 2 dager, wohoo! Gir opp dette greiene her, snart.. Kjempe kjekt husk å bruke hvit ammo. Og hvis du ikke holder skyteknappen men trykker fort så er det lettere å sikte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå