Sh1z Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hei folkens, noen som har gjennomført SM Pirates?? Kan du/dere forklare om det er like ensforming hele veien til slutten? I så fall, va skjer i slutten?? Tadd recovery, så jeg gidder ikke fullføre en gang til... Eller gidd ikke prøve en gang til.... Takk, Julian
Cruento Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor vil du vite hva som skjer i slutten? Da ødelegger du jo alt for deg selv?
Laserlasse Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Det er tydeligvis noen pirater som har misforstått her. Pirates er ikke et spill man "spiller ferdig" eller er noe annerledes "mot slutten". Det er et spill du plukker opp i ny og ne og koser deg med. Det er ganske forskjellige fra de fleste andre spill som kommer ut nu til dags. *slipper en gammelmannsfjert*
Sh1z Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 Emmmmm, tror det er flere som missforstår her, les omtalen du... Det står det er enkelt å spille seg igjennom i ommtalen.... Men tror også at det er et spill som man kan fortsette å plyndre osv, men selve handlinga, altså det med å redde din familie tar slutt en gang, det er det jeg mener... Sammenligne det med GTA spillene.....Di slutter, men du kan forsette å spille i en evighet selv o spilet er gjenomført... Julian...
Laserlasse Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Nå bryr jeg meg faktisk katten om hva som står i omtalen av spillet Det er et gammelt spill og jeg har spilt det i minst 4 forskjellige versjoner før denne nyutgivelsen. Poenget er at "handlingen" i spillet er fullstendig underorientert til det spillet egentlig handler om; åpen piratvirksomhet. Det er ikke noe "slutt" i så måte i spillet, eneste slutten du får er når du trekker deg tilbake.
Himself Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Jeg forstår spørsmålstilleren her veldig godt. Kan noen være så snille å forklare for meg hva som i det hele tatt er poenget med dette spillet? Jeg kjedet ræva av meg! Etter hundrevis av danser, sverdkamper, "sjøslag", pacman-aktige liksom-snikinger gjennem "skumle" byer og repeat-repeat-repeat i det uendelige. Hjelp! Jeg hadde virkelig lyst til å like dette spillet, derfor er skuffelsen veldig stor når jeg blir servert en suppe av 6-7 forskjellige arcadespill levert i delikat innpakning, og ikke noe mer. Eller er det bare jeg som har misforstått?
Vice Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Dette spillet er nok mest beregnet på spesiellt interesserte, dvs. folk som spilte originalen (i en tid hvor den slags spill faktisk ble regnet for å være bra) og ønsker å mimre tilbake. Et nostalgispill.
AvIOn Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Dette var ett spill jeg VIRKELIG så fram til, men spillet hadde altfor lite innhold, ingen utfordringer, og slapp grafikk... Spilte dette i kanskje 5-6 timer, og det ble jo bare kjedeligere og kjedeligere... HUff nei.. Pirates Of The Carribean var MYE bedre...
Sh1z Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Enig der, Pirates Of The Caribbean var mye bedre enn dette spillet..... Men får de som liker plyndring, boarde skip hvor det samme gjentar seg om igjen og om igjen, er dette spillet for dem... Julian...
Neshaug Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Det er jo et sjørøver spill. Kartet er dynamisk, så skatter, slektninger, hendelser flytter seg rundt på kartet for hver gang du spiller det. Pluss at relasjonene dine til hvert enkelt land forandrer seg etter hvordan du spiller. Du kan jo få et land til å ta over hele verden om du vil. Hvertfall, spillet har mye småtteri som jeg liker og det blir en komplett sjørøver opplevelse i noen timer for meg når jeg drar det frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå