Gå til innhold

Post ditt kuleste frag her! (film eller bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forumets seriøsitet..

Hva er egentlig relevant med topicen :Post ditt kuleste frag her!: JO.. du skal evnt legge inn bilde eller film, alle dere som ikke har noe å bidra med kan jo bare ikke skrive noe.. Et godt eksempel er alle de som "forteller" om sitt HS, hvor lite engasjerende er ikke det. Hele ideen bak topicen var at en kunne vise noe som imponerte, ikke at alle dere som har XXXXantall tusen innlegg kan skrive JA, eller HS der eller no slikt, det er bare kvalmende.. Jeg håper at admin kan fjærne denne topicen å i fremmtiden prøve å sensurere innleggskåte 14tisser..

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
Forumets seriøsitet..

Hva er egentlig relevant med topicen :Post ditt kuleste frag her!: JO.. du skal evnt legge inn bilde eller film, alle dere som ikke har noe å bidra med kan jo bare ikke skrive noe.. Et godt eksempel er alle de som "forteller" om sitt HS, hvor lite engasjerende er ikke det. Hele ideen bak topicen var at en kunne vise noe som imponerte, ikke at alle dere som har XXXXantall tusen innlegg kan skrive JA, eller HS der eller no slikt, det er bare kvalmende.. Jeg håper at admin kan fjærne denne topicen å i fremmtiden prøve å sensurere innleggskåte 14tisser..

Ahh, akkurat som jeg skulle sagt det selv. :D

Skrevet
Her er 2 syke fragg.

Men "faasths" har en stygg lyd så ikke ha på for høy lyd

FILM:

Selvfølgelig hadde jo jeg glemt det du sa om stygge lyder når klippet var ferdig nedlastet. Holdt helt seriøst på å dø av sjokk, hadde max volum og greier :cry:

Bra frags btw ;)

Skrevet
Her er 2 syke fragg.

Men "faasths" har en stygg lyd så ikke ha på for høy lyd

FILM:

Selvfølgelig hadde jo jeg glemt det du sa om stygge lyder når klippet var ferdig nedlastet. Holdt helt seriøst på å dø av sjokk, hadde max volum og greier :cry:

Bra frags btw ;)

hehe...bad luck der :whistle:

Skrevet (endret)

Har noe samleting her.

Ikke store sakene, men hadde ikke noe annet i demo mappa..

På den første, så sitter jeg å leker meg med Razor Diamondback musa mi(drar den rundt og rundt på musematten fort). så plutselig kom det en ct..

Jeg kan ikke adobe premiere så enromt godt, så den første filen ble på 105mb o_O!

Men den siste kom på "bare" 16mb, ja jeg vet det er mye, men de fleste har bredbånd nå, og filen ligger på en god server...

EDIT: lavere kvalitet, men umulig å se navn osv.. Du får den her.

Endret av Delroton
Skrevet
Har noe samleting her.

Ikke store sakene, men hadde ikke noe annet i demo mappa..

På den første, så sitter jeg å leker meg med Razor Diamondback musa mi(drar den rundt og rundt på musematten fort). så plutselig kom det en ct..

Jeg kan ikke adobe premiere så enromt godt, så den første filen ble på 105mb o_O!

Men den siste kom på "bare" 16mb, ja jeg vet det er mye, men de fleste har bredbånd nå, og filen ligger på en god server..

Den går ikke hos meg...kommer sånn "broken" merke

Skrevet (endret)

Får vell ta med en jeg og da ;)

Det var meg igjen mot to CT'er og jeg hadde plantet bomben (spilte på aztec). Jeg gikk og campet bak ett gjørne, og hørte at de kom løpnde for å desarmere bomben. Jeg fikk en stor trang til å dra fram kniven å ta en kamikaze run og mose de, så jeg prøvde meg jeg. Jeg så den ene sitte med ryggen til mens han desarmerte bomben, og den andre bare sto og så seg rundt. Jeg storma fram, og stabbet først han med bomben, og klarte så med ett jævlig hell og kniva han andre fyren rett etter på.

Det var jævlig lol, så jeg mobbet de helt til de leavet serveren :p

EDIT: Tar med ett kult bilde også, er ikke en frag enda, men om to sec er d :p

post-176-1106247210_thumb.jpg

Endret av Zyko
Skrevet

vet ikke hvordan det er med dere andre.... men jeg syns det er kjedelig å sitte å lese skrytehistorier... gi med bilder eller videoklipp! :D

Skrevet
vet ikke hvordan det er med dere andre.... men jeg syns det er kjedelig å sitte å lese skrytehistorier... gi med bilder eller videoklipp! :D

Indeed....ingen kan bevise at det de sier er sant hvis de ikke har bilde eller film...

Skrevet

kjeder meg nå..så jeg prøver å lære meg litt videoredigering..

lite klipp fra et par runder public, ikke noe spesielt

www.home.no/lenniz2k/rofllzmlololol!!!1onoeon.avi

btw finnes det et program for enkelt å legge til musikk i filmen ? som er gratis ?

Skrevet
Vi tapte hele tiden, så jeg sparte opp til en para og ropte KAMIKAZE!

Sprang inn og skaut 7 stykk, så vant vi :D

Erru sikker på at det der ikke er cheat :lol:

Hvis ikke var det nice :D

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet
btw finnes det et program for enkelt å legge til musikk i filmen ? som er gratis ?

Videomach.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...