co2 Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 (endret) ok, det finnes noe som heter EDIT! EDIT: skriveleft (feks) Endret 27. januar 2005 av co2
Cs-mannen Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hvis dere blir imponert over 3 HS med dual elites, hva sier dere til dette? http://home.no/sippini/Triple%20knife-nom%20afk.bmp Triple knife non-afk Knive på CS: Source er ikke noe status da. For der dør de av et høgg i ryggen uansett hvor mye liv og armor de har. Mye mer status og knive på feks 1.5 og 1.6. Der må man vikrelig vise skills for å ta i hjel en fyr. I allefall en med fult liv. Tar minst to go-høgg i sideflesket da. Og da blir det fort litt vanskligere. Min mening i allefall. Det du sier er bare tull! Et knivhugg gjør nesten aldri mer enn 60 dmg, i allefall har jeg aldri opplevd det...
P4niX Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hvis dere blir imponert over 3 HS med dual elites, hva sier dere til dette? http://home.no/sippini/Triple%20knife-nom%20afk.bmp Triple knife non-afk Knive på CS: Source er ikke noe status da. For der dør de av et høgg i ryggen uansett hvor mye liv og armor de har. Mye mer status og knive på feks 1.5 og 1.6. Der må man vikrelig vise skills for å ta i hjel en fyr. I allefall en med fult liv. Tar minst to go-høgg i sideflesket da. Og da blir det fort litt vanskligere. Min mening i allefall. Det du sier er bare tull! Et knivhugg gjør nesten aldri mer enn 60 dmg, i allefall har jeg aldri opplevd det... Det du sier er også bare tull. I både cs 1.6 og cs:source gjør et knivstabb bakfra mer enn 100 skade. Samme med en stabb i hodet.
Torjus Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Dagens kuleste: Kom trapp og team m8'n min daua. En stod bak kassa til høyre. HS'a han. Mens han andre holdt på å plante bomba. Han hadde akkurat planta ferdig da jeg kom opp trappa. Jeg spraya gjennom kassene og tok hs ^^
Torjus Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hvis dere blir imponert over 3 HS med dual elites, hva sier dere til dette? http://home.no/sippini/Triple%20knife-nom%20afk.bmp Triple knife non-afk Knive på CS: Source er ikke noe status da. For der dør de av et høgg i ryggen uansett hvor mye liv og armor de har. Mye mer status og knive på feks 1.5 og 1.6. Der må man vikrelig vise skills for å ta i hjel en fyr. I allefall en med fult liv. Tar minst to go-høgg i sideflesket da. Og da blir det fort litt vanskligere. Min mening i allefall. Det du sier er bare tull! Et knivhugg gjør nesten aldri mer enn 60 dmg, i allefall har jeg aldri opplevd det... Det du sier er også bare tull. I både cs 1.6 og cs:source gjør et knivstabb bakfra mer enn 100 skade. Samme med en stabb i hodet. Nei... man MÅ ha minst 2 stabbs
pronoob Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 1 stab i ryggen i 1.6 = død. Nei? Jo. Det kom i en update for noen måneder siden.
Trafalgar Law Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jo! 1 stabb i ryggen i CS = død, test selv
Ksungam Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Dagens kuleste: Kom trapp og team m8'n min daua. En stod bak kassa til høyre. HS'a han. Mens han andre holdt på å plante bomba. Han hadde akkurat planta ferdig da jeg kom opp trappa. Jeg spraya gjennom kassene og tok hs ^^ "Jah.. Det var jo superdupert"... pls kom med filmer eller bilde, dropp fortellingene please!
Bluebeans Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Hva er poenget med å poste "kill-bilder" med boter. De kan jo f.eks. ha hatt bot_knives_only.Om du brukte Elite eller ikke, boter er boter. MIN VAR PÅ INTERNETT Slapp av, snakket til Lonely Wolf.
Winydancer Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Dagens kuleste: Kom trapp og team m8'n min daua. En stod bak kassa til høyre. HS'a han. Mens han andre holdt på å plante bomba. Han hadde akkurat planta ferdig da jeg kom opp trappa. Jeg spraya gjennom kassene og tok hs ^^ INSANE!!! Kom det ett fly også?? Bilde??? Film??
P4niX Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Bare for å få avslutta den diskusjonen om antall stabb for å drepe noen. I cs 1.5 og 1.6 tar en stabb bakfra over 100 skade, slik er det, og slik har det alltid vært. Vil du protestere på det foreslår jeg at du prøver selv først. Og til alle dere som skriver om de fantastiske tingene dere har gjort, legg ved film, eller til nød bilde, ellers er det ingen som bryr seg.
Torjus Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Dagens kuleste: Kom trapp og team m8'n min daua. En stod bak kassa til høyre. HS'a han. Mens han andre holdt på å plante bomba. Han hadde akkurat planta ferdig da jeg kom opp trappa. Jeg spraya gjennom kassene og tok hs ^^ INSANE!!! Kom det ett fly også?? Bilde??? Film?? Min FTP er bare på 30mb og filmen tar en god del plass, men jeg skal se om jeg få komprimert den.
oddis89 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 denne er JEG ganske fornøyd med. er nok ikke det beste i verden men. mapet heter "2rooms" sjekk det ut da skjønner man at det ikke var så vanskelig lol.
oddis89 Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 drev å kjedet meg litt. har noen teamkills der LOL. + litt "suicide" da hehe
Den Polse Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Kniv bakfra i CS:S gjør 55 dmg, dette er jeg helt sikker på. Får begynne å ta opp litt mens jeg spiller, får endel fine multiknifekills for tiden, så det hadde vært gøy å få litt dokumentasjon på de
Audun B Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Kniv bakfra i CS:S gjør 55 dmg, dette er jeg helt sikker på. Får begynne å ta opp litt mens jeg spiller, får endel fine multiknifekills for tiden, så det hadde vært gøy å få litt dokumentasjon på de Ta med deg en kompis og test da vettu. Og så recorder du med HLTV og lager en liten fin dokumentar om hvor mye en kniv skader med ett høgg, og hvor mange høgg man må ha på forskjellige steder (vitale steder som hodet og i sideflesket) osv. Og hvis du har så kan du teste i Source og 1.6. Da er du kompis da
Anbefalte innlegg