Rescue me Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Selge konsoller er utrolig artig jeg dumpet prisene til minimum for å vinne markedet på konsollsiden! Tror det var 50 dollar... Tjente ikke penger, men utviklet tre knall spill og de solgte jo som bare det siden konsollene min hadde nesten hele markedet... Så virkelighetens taktikk funker den og ^^ 9347337[/snapback] Jeg hadde mine siste konsoll ganske dyr (over dobbelt så mye som den kostet å produsere), men hypet det helt sykt. Hadde full reklame i nesten et år og jeg hadde folk som var helt syk å lage konsoller (mye poeng i hardware, hadde en med 90, noen over 80 og mange over 70) så jeg kunne lage konsoller av den beste hardwaren som fantes og det gikk også under et år å produsere konsollen. Hadde også veldig gode avtaler med utgivere så jeg skulle få 300 spill til konsollen noe som gjorde at konsollen var HOT i ca 2 år og jeg solgte helt sykt mye av den. Gikk ikke lang tid før jeg fikk 2 mrd (man kan ikke ha mer penger).
Darkbuster Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Noen som vet noe bra strategi på Gamebiz 1? Får alltid 5/10 og på slutten av Development har jeg circka bare 10k kroner igjen
Unlimited LTD Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Kult spill, men jeg får aldri spillt meg ferdig... Spillet henger seg både i tide og i utide. Er det noe som kan forhindre det? Skal også nevnes at jeg har kraftige spillserier som ligger som nr 1.
Litek89 Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Selge konsoller er utrolig artig jeg dumpet prisene til minimum for å vinne markedet på konsollsiden! Tror det var 50 dollar... Tjente ikke penger, men utviklet tre knall spill og de solgte jo som bare det siden konsollene min hadde nesten hele markedet... Så virkelighetens taktikk funker den og ^^ Jeg hadde mine siste konsoll ganske dyr (over dobbelt så mye som den kostet å produsere), men hypet det helt sykt. Hadde full reklame i nesten et år og jeg hadde folk som var helt syk å lage konsoller (mye poeng i hardware, hadde en med 90, noen over 80 og mange over 70) så jeg kunne lage konsoller av den beste hardwaren som fantes og det gikk også under et år å produsere konsollen. Hadde også veldig gode avtaler med utgivere så jeg skulle få 300 spill til konsollen noe som gjorde at konsollen var HOT i ca 2 år og jeg solgte helt sykt mye av den. Gikk ikke lang tid før jeg fikk 2 mrd (man kan ikke ha mer penger). Det er egentlig hva du satser på Litt hva du vil blir best i. Jeg ville ha den mest solgte platformen og noen par sinsyke spill til den, så jeg var egentlig pure spill hele veien, og hardware var bare gøy. Begynte å trene en med en gang på hardware og etterhvert når en har penger til stor fabrikk osv så er det bare å leke seg ^^
Deadringer Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Det var veldig gøy. Jeg startet med Duke Nukem(6/10), fortsatte med et par spill folk ville ha(hvilke sjangere som er populære, de fikk 5/10 og 6/10), så returnerte jeg med Duke Nukem 2 som fikk da høyeste score 7/10. Jeg tjener ganske fett med penger også. Men ingen ny manager vil signe til meg? Hvorfor? edit: Nå har jeg gitt ut endel spill, de fleste har fått 7/10, begge hitman spillene og Duke Nukem 3d fikk denne karakteren. Så kom Duke Nukem 3D og ga meg min første 8/10. Kan legge til at jeg stabilt har oppunder 3milliarder dollar. Endret 27. august 2007 av Nyhus
Litek89 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Det eneste som ødelegger spillet er trening og ansetting av folk, det skulle vært mye enklere. Har irritert meg lenge, en skulle kunne satt folk på trening intill de kom til det nivået en bestemte og en skulle kunne ansatt flere samtidig. Flere like typer utviklere, for det betyr egentlig ingenting når alt er på nivå 1,2, og 3. Endret 28. august 2007 av Litek89
Stig Jøran Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Kan forøvrig nevne at Gamebiz 3 er i produksjon, noen bilder og info her: http://z11.invisionfree.com/VelociGames/in...hp?showtopic=18
AncientLooper Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Går konk hver gang jeg, selv om jeg lager spill som folk vil ha, og på de riktige konsollene! :cry: Noen som har noen tips?
kjermy Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Lastet ned og installert 2ern nå, og skal også prøve 3ern når det kommer ut.... EDIT: leif ellernoe Endret 1. oktober 2008 av Lolli
Stig Jøran Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Kan også nevne at samme utviklern har laget et spill som heter CarBiz, hvor du skal drive en bilprodusent.
Ayb Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Er blitt dritavhengig av dette nå, men det er jo totalt umulig! Kommer alltid til 1989-90, og da går jeg konk. Og dette er på Easiest
AncientLooper Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Er blitt dritavhengig av dette nå, men det er jo totalt umulig! Kommer alltid til 1989-90, og da går jeg konk. Og dette er på Easiest Akuratt det samme skjer med meg... Virkelig irriterende...
Martin HaTh Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 men dette spillet er jo after all fuckings umurlig!! jeg kommer kanskje KANSKJE meg igjenom 5 år, skjønner ikke en drit...
ShampooMacTavish Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vet hvor jeg kan laste ned 1 og 2?
dekar24k Skrevet 8. oktober 2008 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer på hvilken dust som begynte å si "Comandore". Det er helt klart et fenomen fra Norge, da jeg aldri har hørt noen andre land klare å si navnet på den klassiske produsenten Commodore så grundig feil.
stonebro Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Makan til vanskelig spill. Nå har jeg brukt hele kvelden på dette, og spiller på Easiest & Easy. Allikevel er 1995 det lengste jeg har dratt det til uten å gå konk, og da var de siste 3 årene en kamp mot klokka ... Noen nybegynnertips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå