Gå til innhold

Trenger Hjelp te å få igang Tv tuner kortet


Marcelo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oii, opps. gidde litt vel lite info ja. Jeg har puttet det inn i pci porten, installert program og driver. Jeg finner noen kanaler men det er bare på sånn preview mode eller så finner jeg de ikke, det er sykt merkeligt. så kanskje jeg har intallert feil driver eller gjort noe feil. kan noen forklare meg dette? kanskje jeg bare har søkt etter det på feil måtte? vert greit å fått hjelp, har aldri vert borti et tv tuner kort før.

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

tror jeg først prøver å installere programet med den driveren så jeg allerede har installert. forstod ikke så mye av den der install menyen te driveren, sånn som modelltype te kortet, det er noe sånnt phillips greie men vett ikke mer en det.

 

Så programet, skal jeg velge lite,standard, eller professional?? og om det følger me sånn ads, spyware eller noe sånt bajs??

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vett hva du mener nå. men den kabelen som går mellom cdrom og lydkort bruker ikke jeg nå siden jeg bruker lydkortet som er innebygd i hovedkortet. så et vett ikke hvor jeg skal få tag i en sånn kabel og hvor på hovedkoret jeg skal pluge den kabelen inn. jeg trengte ikke å gjør noe sånt me cd romen på dette hovedkortet siden lydkoret er innbygd

Lenke til kommentar

Det skal være en aux kontakt (grønnfarget) på hovedkortet for tilkobling

av enheter som tvkort capturekort o.l som ikke støtter WDM

driverstandarden som tilater digital overføring av lyd via PCI

bussen for dekoding i selve lydkortet(av kvalitetshensyn da den

gamle lydkabelen er tynn har masse støy og gir dårlig lydkvalitet)

 

Grunnen til at du ikke trenger egen audio kable til cdromen

er den samme som ovenfor, lyden sendes nå digitalt via IDE

kabelen og dekodes i lydkortet.

 

Prøvde å forklare det så enkelt som mulig :(

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...