goldencross Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Jeg søker ett lukket headset regnet for gaming. Prisen skal helst være under 500 kr. Noen forslag?
goldencross Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Hvor kan jeg kjøpe HD515? Finner den ingen steder.
B4stian Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hvor kan jeg kjøpe HD515?Finner den ingen steder. Hos Microplex! Endret 31. desember 2004 av datating
whom Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Og kanskje han vil ha en med mic (meg også selfølgeligc ) hva ville dere anbefalt da?
goldencross Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Mikrofon har jeg allerede. Jeg har hørt at plasten som holder høytalerene oppe på koss pro 3aa knekker sammen etter kort tid. Og HD515 er for dyr for meg. Men hva med Koss UR40 og sennheiser HD457?
MyBigMouth Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Som jeg sa til en annen i går var det vell. Plantronics audio 90(ligger inne hvis du søker her på hardware) Dette er et gaming headsett med mic osm bare har fått full pott. Dyrt er det heller ikke med en pris på 375 vell? ca der ihvertfall. men utifra kritikken er det ihvertfall ikke dårlig. Dette er ikke "akkurat" det du avr ute etter men jeg skal ihvertfall ha det !!
whom Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Som jeg sa til en annen i går var det vell.Plantronics audio 90(ligger inne hvis du søker her på hardware) Dette er et gaming headsett med mic osm bare har fått full pott. Dyrt er det heller ikke med en pris på 375 vell? ca der ihvertfall. men utifra kritikken er det ihvertfall ikke dårlig. Dette er ikke "akkurat" det du avr ute etter men jeg skal ihvertfall ha det !! Nå var ikke den lukket, og egner seg derfor heller dårlig til gaming, særlig LAN
M@R7!N Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Egner seg veldig godt til gaming, særlig med tanke på micen.. Men vet ikke hvor mye bedre det blir med et lukket headset, da jeg aldri har prøvd det til gaming På lan kan jeg tenke meg det er en fordel, men har gått helt finfint uten
MyBigMouth Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Nå var ikke den lukket, og egner seg derfor heller dårlig til gaming, særlig LAN Lukket og lukket fry Blom Den har jo to svære kopper som holder lyden inne.....
MrLee Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 det er vel å holde de andre lydene ute som er problemet på LAN...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå