Gå til innhold

Kjøp av ny LCD, 19" eller 17" ?


GoldlaXiE

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny LCD skjerm, og har høyrt at det ikkje lønner seg å kjøp 19" LCD skjerm, fordi du ikkje får høgare oppløysing enn på 17".

 

Har egentlig vert bestemt på å kjøpe BenQ FP937, men den er ikkje på lager nokon plass, så derfor begynnar eg å lure på om eg heller skal kjøpe ein NEC Multisync 1770NX eller kva det var den heiter...

 

Nokon synspunkt her?

Bør eg vente?

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min nye 19' LG Flatron 1915s på mandag, og angrer ikke et sekund på kjøpet.

Ikke bare har den en overkommelig pris på ca 3700,- kr, men den har minimalt med baklys, og jeg har heller ikke funnet en eneste død piksel, og den har responstid på 12ms.

Det eneste aberet er kanskje at den kun har VGA tilkobling.

 

Sjekk her for specs

 

Håper ikke jeg gjorde valget ditt enda vanskeligere :p

Endret av PSION
Lenke til kommentar

Det ENESTE jeg har å utsette på 937s er at det er dårlig med justeringsmuligheter. Den er for mange kanskje litt lav, men det er jo ikke verre enn å legge en plankebit eller en telefonkatalog under.. for meg derimot er den ganske bra...

Jeg syntes den er helt suveren, klart den beste lcd skjermen jeg har festet mine øyne på (uten at det er så mange da)..

Jeg sitter her med en 19" og en 17" og de er begge store, men jeg syntes det er litt stas med de ekstra to tommerne.. det er jo faktisk en hel del større :)

Lenke til kommentar
Det ENESTE jeg har å utsette på 937s er at det er dårlig med justeringsmuligheter. Den er for mange kanskje litt lav, men det er jo ikke verre enn å legge en plankebit eller en telefonkatalog under.. for meg derimot er den ganske bra...

Jeg syntes den er helt suveren, klart den beste lcd skjermen jeg har festet mine øyne på (uten at det er så mange da)..

Jeg sitter her med en 19" og en 17" og de er begge store, men jeg syntes det er litt stas med de ekstra to tommerne.. det er jo faktisk en hel del større :)

Enig i dette... at den er lav er bra for øynene da :thumbup:

Lenke til kommentar

den skal ikke bli FOR stor heller...

 

du sa 12 ms til ca 4000; Samsung SyncMaster 710n

 

du kan finne den stort sett over alt

 

her har du en nettside med liste over forskjellige leverandører

 

den er 17" hvis du vil ha den, jeg er i alle fall strålende fornøyd

post-220-1125011969_thumb.jpg

Endret av enema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...