Mith Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) "Firefox kan pause nedlastingene dine, men hvis du lukker download-vinduet må du starte på nytt igjen. Ingen "resume" sånn sett." Veldig usikker der. Jeg kan lukke vinduet mitt. Jeg kan lukke firefox. Jeg kan skru av pc'n. Downloaden kan resumes uansett, så sant du ikke sletter/flytter den halvferdige filen. Desuten støtter firefox 14 eksterne download managere, som alle kan styres fra firefox. Når det gjelder buletproof så er det en FTP SERVER, ikke en klient, så du kan nok ikke laste ned med den. edit: Mr.Berg har muligens rett. Endret 1. januar 2005 av Mith
Haraldson Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Mith: Nedlastingene blir avbrutt automatisk når du lukker Firefox, eller om du har download-vinduet oppe - begge to. Tempfilene blir også slettet.
icer Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Syns jeg leste på windows.com at IE skulle komme med "resume" funksjonen, er ikke sikker på dette, men syns jeg såg det... Om det er komt ut eller om det er en fremtidig oppdatering....
Ongabonga Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Mith: Nedlastingene blir avbrutt automatisk når du lukker Firefox, eller om du har download-vinduet oppe - begge to. Tempfilene blir også slettet. I Opera kan du lukke vinduet, og den laster ned fortsatt, såfremt du ikke lukker selve Opera.
mago Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Flashget anbefales http://www.amazesoft.com/ (har norsk meny/språk valg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå