Gå til innhold

Paladin bra til tank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de får en hest i lvl 40... gratis.. :) du sparer 100g... det er et quest, men questet er så lett at man nesten ikke kan kalle det et quest. Du bare må lese i en bok :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et annet problem er hvordan skal du klare å kaste healing osv mens 2, 3 eller 4 mobs slår på deg...

Derfor paldins har devine shield + en annen variant. Gjør deg usårbar i 6-8 sekunder (husker ikke nøyaktig hvor lenge)

Skrevet
Et annet problem er hvordan skal du klare å kaste healing osv mens 2, 3 eller 4 mobs slår på deg...

Divine sheild ;) Dessuten hvis 4-5 mobs slår på deg så er ikke healing nødvendig, for da har paladinen tatt all damagen ;)

Skrevet

Men vil ikke mobs slutte å slå på paladin da? Er ihvertfall sånn i wc3...

Divine shield kan du i tillegg bare bruke hvert 5. minutt, altså ikke noe å regne med annet enn i ekstreme nødsituasjoner.

Det jeg har sett til nå (i spillet that is) peker mot at warrior er best som tank ihvertfall.

Skrevet
de får en hest i lvl 40... gratis.. :) du sparer 100g... det er et quest, men questet er så lett at man nesten ikke kan kalle det et quest. Du bare må lese i en bok :D

Problemet med questet er vel mer at det ikke er implanted enda, så du får bare mounten din

Skrevet

Hmmm....

Hadde konstant aggro på US Final Beta.

Monstere og slikt liker tydeligvis ikke folk som healer og gir mye skade. :p

Paladin får mye mer armor enn Warrior, men Paladin er fortsatt bare secondary tank. Selv liker jeg det best. Mister jeg aggro, så kan jeg kaste spells som gjør at jeg tar 50% av skaden en primary tank f.eks får.

Skrevet

Er det ikke slik at Paladin's har Issue med aggro? Og jeg tror han mister aggro helt om han bruker DS?

Om du ikke vet hva DS eller "Aggro" betyr. PLEASE ikke delta i denne samtalen.

Skrevet
Men vil ikke mobs slutte å slå på paladin da? Er ihvertfall sånn i wc3...

Divine shield kan du i tillegg bare bruke hvert 5. minutt, altså ikke noe å regne med annet enn i ekstreme nødsituasjoner.

Jo, de slutter å slå på deg, men du rekker å heale deg selv både 2 og tre ganger før sheildet er vekk, ;) Og hvert 5. minutt er ikke noe nødstilfelle cooldown... Finnes magier med timer/dagers cooldown (warrior har en skill som gjør at han motangriper hvert eneste slag han får, 30 min cooldown).

Skrevet
Er det ikke slik at Paladin's har Issue med aggro? Og jeg tror han mister aggro helt om han bruker DS?

Om du ikke vet hva DS eller "Aggro" betyr. PLEASE ikke delta i denne samtalen.

Når jeg spilte FB US, så fortsatte de å slå flere slag på meg etter at jeg hadde brukt DS. Men etter 2-3 slag ga de opp og prøvde å finne noen andre.

Så fikk jeg igjen aggro når DS forsvant før jeg fikk kastet den siste healingen på en partymember. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...