Gå til innhold

Kjøp av ny LCD. MS spørsmål


E}{IT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere noe gode anbefalinger av en LCD skjerm i 3-4000 kr klassen?12ms eller 16 ms / 17 eller 19 tommer. helst 19

Tenker selv på å kjøpe LCD skjerm. Har sett meg ut BenQ Fp937s.

Finnes en test av den her på hw.no

Virker som en meget bra skjerm til den prisen. (ca 3700 på billigste webshop). og har fått mye bra kritikk.

Den skjermen har 12 ms men det finnes en som har 8 ms BenQ Fp937s+. koster litt mer. Vet ikke om det er verdt det, men det er godt mulig.

 

Får legge til at dette er 19 tommere.

Endret av underground
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler absolutt 19" BenQFP937s, men jeg vet at også NEC 1770NX er en bra skjerm. Om du vil velge størrelse i henhold til oppløsning/skjermstørrelse eller skjermstørrelse er ditt valg, men jeg valgte 19" fordi jeg får et inntrykk av at den er større enn "normalen", og ikke minst fordi den gir en bedre og fyldigere skjermopplevelse.

Lenke til kommentar

Jeg har også tenkt å handle LCD (2 stk.) nå etter Jul. Hadde egentlig bestemt meg for NEC1770NX men ser nå at m.a. Komplett har en annen skjerm, EIZO L550, som har fått mye skryt i det siste og da til en lavere pris enn hva de skal ha fot NEC skjermen.

 

Noen som har hatt mulighet til å sammenligne disse skjermene? Er 1770 verdt 600,- ekstra ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...