Gå til innhold

Nytt rallyspill, hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orker du vente litt kommer spillet Juiced til å dunke begge kandidatene her så utrolig. Minner litt om NFS Underground, men både grafisk og på gameplay overgår det NSF... Må du ha deg et racing spille akkurat nå er WRC 4 et godt alternativ syns nå jeg. Et veldig godt gjennomført spill - ikke no tullball, om du skjønner hva jeg mener. Personlig blir slike spill litt kjedelige i lengden.

Derfor vil jeg anbefale om du haster ingen ny tittel, men en utrolig god tittel som sprenger grenser. Midnight Club 2 er spillet jeg snakker om. Det er feeeeeeet :D Du får det for en hundrings på musikkverket og det spilllet byr på mye mer morro enn de andre racingspilla foreslått her. MC2 er også et spill ala NFS Underground.. Eller.... det riktige er vel at NSF Underground er alla MC siden MC kom ut før :tease:

Lenke til kommentar

Ok, la oss bli ferdig med dette da =D

 

Jeg fikk ikke helt med meg at du ville ha rallysport skjønneru :p

 

"TOCA Race Driver 2" er spillet du bør skaffe deg min gode mann ;)

Ingen andre Racingspill kan skilte med dette mangfoldet: Spillmodus, kjøretøy og baner er alle i ypperste klasse, og for ikke å nevne den fantastiske kunstige inteligensen botene viser.

 

Skaff deg det, og du blir ikke skuffet... det har du mitt ord på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Gå for Richard Burns Rally. :yes:

 

Realisme kan være frustrerende - hvis du gyver på som man kan gjøre i de fleste andre rallyspill, men bilen oppfører seg ihvertfall som den skal, og som man forventer den skal gjøre.

Cluet er å ta det litt med ro i begynnelsen og øke på etterhvert. Og du er jo ikke nødt å sette realistisk damage på med en gang.

 

RBR - ingen over - ingen ved siden - en haug langt etter :-)

Lenke til kommentar
Gå for Richard Burns Rally.  :yes:

 

Realisme kan være frustrerende - hvis du gyver på som man kan gjøre i de fleste andre rallyspill, men bilen oppfører seg ihvertfall som den skal, og som man forventer den skal gjøre.

Cluet er å ta det litt med ro i begynnelsen og øke på etterhvert. Og du er jo ikke nødt å sette realistisk damage på med en gang.

 

RBR - ingen over - ingen ved siden - en haug langt etter :-)

:yes:

 

++ Les

Lenke til kommentar
Har bestilt RBR nå fra playx.no for 179 kr, 226 med postoppkrav. Håper det kommer, men kommer det ikke har jeg ikke tapt noe på det.

 

Takker for alle gode tips fra dere ;)

Grattis!

 

Det blir sikkert ingen skuffelse, dessuten har jo min største innvending mot spillet blitt fikset, nemlig en skikkelig multiplayer addon.

 

http://gamer.no/art.php?artikkelid=12715

 

PS: De som har anbefalt WRC4, er ikke dette PS2 only?

Lenke til kommentar

Jo, WRC4 må være PS only fordi på deres side ser du Playstation ikonet nederst på siden, men ingen andre. Som regel med spill til flere platformer har ikoner av platformene nederst på siden. Leita bra lenge etter WRC4 til PC før jeg fant ut det.

 

Tror ikke det blir så forferdelig mye online spilling på meg, sitter på ISDN linje så, får bare håpe playx.no sender spillet. Bestilte det på onsdagen, og fremdeles har de ikke sendt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...