Gå til innhold

Elendig FPS på dust2 i CSS!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er en plass det er helt forferdlig ping hos meg på de_dust2.

Mine Specs: AMD 64 3200+

1024mb ddr ram

9800pro

Kjører source på: 1024*765 med alt på high untall vertical sync og anstropegreian.

Hva kan dette ha seg? Kjører jo HL2 glatt med samme oppløsning, og der er det jo større områder å skue på enn CSS.

Legger til et bilde hvor jeg får fps drop:

EDIT: Detter er et game jeg hoster selv, og ja jeg brukte litt smoke for å sette det på prøve! Lagger som bare tusan, og det er så vidt jeg kommer meg vekk!

post-176-1104367646_thumb.jpg

Endret av c[`]laburk
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

merker at når jeg spiller på nettet faller fps MYE! på lan kjører jeg en 100-300 fps.. mens på nett ofte lavere en 80 ( har da x800pro )

glemte å si at jeg kjører 640*480 med alt på high osv...

Endret av krest
Skrevet
laburk' date='30/12/2004 : 01:47'] Det er en plass det er helt forferdlig ping hos meg på de_dust2.

Mine Specs: AMD 64 3200+

1024mb ddr ram

9800pro

Kjører source på: 1024*765 med alt på high untall vertical sync og anstropegreian.

Hva kan dette ha seg? Kjører jo HL2 glatt med samme oppløsning, og der er det jo større områder å skue på enn CSS.

Legger til et bilde hvor jeg får fps drop:

EDIT: Detter er et game jeg hoster selv, og ja jeg brukte litt smoke for å sette det på prøve! Lagger som bare tusan, og det er så vidt jeg kommer meg vekk!

10 fps var veldig lite.

Jeg har nesten like pc som deg(se profil) bare litt dårligere tror jeg, og jeg har aldri vært nedi 10 fps, har gått ned til 20 når det er veldig mange på samme sted som skyter og kaster granater på det andre laget, altså når det er sikkelig fight. Så jeg syns det var litt merkelig at du skulle droppe til 10 i fps for det var ekstremt lite.

Skrevet
Fordi hl2 har bedre fps en cs:s.

Har selv 200-250 fps på hl2:dm og 60-120 på cs:s

På min pc kjører jeg HL2 med meste på high, og noe på medium, da går d glatt, men hl2 DM må jeg sette ned grafikken til low og medium, og enda da hakker det (13/20 spillere)

Skrevet

Oi! Det var jo fps på linje med meg! :scared: (Se profil for specs) Hvis det er bare på dust2 er det rart. Du kan jo prøve å reinstallere spillet. Men det tar jo en evighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...