Gå til innhold

Gainward Geforce 4 Ti 4400. Defekt?!!!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt Geforce 4 kort for omtrent èn uke siden og nå kommer det grønne og blå prikker overalt på skjermen!!! Hva kan det være? Er det noen som har opplevd det før?

 

Burde jeg sende det tilbake? Kjøpte det hos Databutikken.no

 

Jeg har ikke overklokket!

 

Takker på forhånd for all hjelp!!

 

 

_________________

Abit AT7 Max

Athlon XP 1800+

2x WD 80g special edition (Raid 0)

Samsung 256 DDR-SD ram

Gainward Geforce 4 Ti 4400 Golden Sample

Chieftec Bigtower Sølv 340w

Pioneer DVD A06S

Sony diskettstasjon

Sony CPD-G420 skjerm

Logit

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bjørn_H på 2002-06-07 15:32 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Bjørn_H på 2002-06-08 10:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-07 15:21, Bjørn_H skrev:

Jeg fikk mitt Geforce 4 kort for omtrent èn uke siden og nå kommer det grønne og blå prikker overalt på skjermen!!! Hva kan det være? Er det noen som har opplevd det før?





 

Hva slags driver bruker du?

Etter å ha lastet ned den siste detonatoren fikk jeg merkelig nok misfargede ikoner i win98. Det skjedde riktignok i forbindelse med litt overklokking, men dog såpass beskjeden overklokking at man ikke skulle tro det (Win98) ville skape seg av den grunn.

Lenke til kommentar

Du får så klart et nytt kort. De kan ikke og vil heller ikke prøve å reparer kortet ditt.

Regner med at det vil ta en ukes tid. Det er i hvert fall det som er vanlig.

Har du prøvd kortet i en annen datamaskin?

Hvis det funker der er det jo kanskje noe annet som er galt. (dette er da lite sannsynlig, men man kan aldri bli for sikker).

Lenke til kommentar

Hadde det samme problemet med et Gainward Ti4200 kjøpt på komplett.Returnerte det for 10 dager siden og fikk mail om at jeg skulle få pengene tilbake 2 dager siden.Hadde masse artefakter helt fra bootsekvensen.Testet det på 2 andre pc'er med samme resultat.Har inntrykk av at det er flere som har fått dårlige GF4 kort rundt om i verden.Kanskje Nvidia har blitt litt for raske...... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...