Peppep Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Noen som har tips/ferdige oppsett for tuning i NFSU2? Har null peiling på området.
ClawHammer Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Kjøp bare pakkene åsså tuner du den til at den skal gå rundt 330km/t åsså at den skal komme opp i den farten husk å ha god svinging på bilen.
Peppep Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Kjøp bare pakkene åsså tuner du den til at den skal gå rundt 330km/t åsså at den skal komme opp i den farten husk å ha god svinging på bilen. Hvordan skal jeg tune da? Hva skal jeg tune, hvor mye (hvilke verdier til ulike løp), osv? Endret 29. desember 2004 av bhsand
Sh1z Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Finn deg ei koseli lita kjerre.... Så tuner du fra : Package 1, deretter package 2, og til slutt package 3, når du har så ,og så mange stjernen på kjerra di slik at du kan oppgradere til 3 Julian...
Cursio Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Noen som har tips/ferdige oppsett for tuning i NFSU2? Har null peiling på området. Hvordan skal jeg tune da? Hva skal jeg tune, hvor mye (hvilke verdier til ulike løp), osv? Hehe... Jeg tror du gir NFSU 2 credit for å være mer avansert en det egentlig er... Men som pirat89 sier, det er bare "pakker" du installerer etterhvert som du unlocker dem... Dette skuffet forsåvidt meg og da... Men det finnes en dyno del som er ganske tøff der du stiller turboen til å slå inn på et visst turtall; og stille hvor ECUen yter best. Kos deg!
Peppep Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hehe... Jeg tror du gir NFSU 2 credit for å være mer avansert en det egentlig er... Men som pirat89 sier, det er bare "pakker" du installerer etterhvert som du unlocker dem... Dette skuffet forsåvidt meg og da... Men det finnes en dyno del som er ganske tøff der du stiller turboen til å slå inn på et visst turtall; og stille hvor ECUen yter best. Kos deg! Nettopp dette jeg tenkte på, har låst opp alt. Trodde det var mer man kan gjøre på dyno-delen. Takker. Endret 29. desember 2004 av bhsand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå