Gå til innhold

TEST: BeanTech Igloo 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også veldig fornøyd med dette kabinettet. (Jeg har 4 versjonen).

Jeg sliter med å få front usb utgangene til å virke, noen som har noen tips. Har koblet de i de rette kontaktene på hk'et mener jeg. Det er noen små kontakter "til overs" som jeg ikke har funnet noen plass til. Det står bare "data +" og "data -" på de. Hvor skal de?

Lenke til kommentar
Må spørre, er det mulig å presse inn en 12cm vifte bak?

 

Eller foran?

Skal få sjekket det i helgen, den stasjonære maskinen står et annet sted enn jeg arbeider i ukene. Må i så fall borre flere luftehull, men mulig det er nok plass til 4 cm ekstra vifte.

 

 

----------------------------------

Endret av Penol
Lenke til kommentar

Har nå sjekket, å må si at jeg tror ikke det er mulig å sette inn 12 cm vifter bak hvertfall. Maks en cm klaring på hver side der. Foran er de to nåværende 80 mm viftene

festet mellom der braketten til hdd'ene er festet (poppet fast). Hvis feste av denne braketten kan gjøres på andre måter, og braketten løsnes og flyttes litt bakover for å gi plass til de(n) bredere viften(e) kan det gå å montere 120 mm vifte® der.

 

Merk at jeg har Beantech 4 kabinettet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med versjon 3. Kabinettet mitt ser bedre ut enn 3'ern.

 

Jeg kunne postet bilder, men jeg vet ikke hvordan man gjør det. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg er også veldig fornøyd med dette kabinettet. (Jeg har 4 versjonen).

Jeg sliter med å få front usb utgangene til å virke, noen som har noen tips. Har koblet de i de rette kontaktene på hk'et mener jeg. Det er noen små kontakter "til overs" som jeg ikke har funnet noen plass til. Det står bare "data +" og "data -" på de. Hvor skal de?

1 2 3 4 5

1 2 3 4

 

1: Vcc

2: data-

3: data+

4: ground

5: none

Så vidt eg hugsar i augneblinken. (mfof)

Lenke til kommentar

2 spørsmål ang. dette kabinettet, det første kanskje litt dumt:

 

1. Til Beantech Igloo 1 Miditower Aluminium, hva passer best av silver eller white farget diskettstasjon og dvd-brenner?

 

2. Hvor mye støyer dette kabinettet med de medfulgte kabinettviftene? Har vært litt både og det jeg har lest ang. støyen.. Kan noen gi et vettugt svar?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Merk at jeg har Beantech 4 kabinettet, jeg vet ikke hvordan det ligger an med versjon 3. Kabinettet mitt ser bedre ut enn 3'ern.

Jeg har tenkt å kjøpe 3ern , Men er 4ern bedre?

Ut fra det jeg har klart å finne ut er de like bortsett fra nedre del av fronten.

 

Selv valgte jeg 3'eren fordi jeg likte fronten bedre enn på 4'eren. Har bare hatt det i noen få dager, men er godt fornøyd. Kabinett-viftene koblet jeg fra etter første dagen fordi de bråker for mye for min smak, og er litt småirritert over småskrangling i sideplatene, men det løses ganske enkelt ved å legge noe i mellom når de settes på.

 

Totalt sett ikke et perfekt kabinett, men bedre enn de fleste med tanke på prisen. Dersom alt skal være perfekt er vel Lian Li alternativet...

 

AD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...