Gå til innhold

mortz v3; kritikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+ Ganske så pen kode, kun et par bittesmå valideringsfeil.

+ Usedvanlig pent design til ikke å inneholde et eneste grafisk element. (Stemmer det? Ser ikke ut som om det er noen bilder i det.)

+ VAKKER meny til å være ren tekst.

+ Endelig en skikkelig footernotis. "Designet og kodet av Morten Daniel Fornes, 20©05. Alt innhold er beskyttet i henhold til Lov om opphavsrett." er MYE bedre enn en vanlig Copyright-notis. Folkens - her har dere noe å lære. ;)

 

- Tittelfeltet. Alt for glorete. Stripp ned til det helt enkle, det ser bedre ut og er mer kompatibelt. (Sitter med Opera, og der ser jeg kun mortendanielfornes og ikke hvilken side jeg er på.)

- For lite synlig mouseover i menyen.

- For liten font i brødtekst.

- Litt uoversiktlig preg over innholdet.

 

Helhetsinntrykket mitt av denne siden er at det er en webside du har brukt en del tid på, og jeg mener dette er den beste websiden som er lagt ut for kritikk på forumet på lang, lang tid. Gjennomført og pent! :thumbup:

 

 

Edit: Nå mangler du kun noen pene URLs så er du i mål. ;)

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar

Veldig fin side, likte de forskjellige stilene. Menyen var også veldig pen, likte :hovern du brukte også :thumbup:

 

Ellers som lokaltog sier er det bra med noe sjikkelig i footer som skiller seg ut

 

“Archangel, Dark Angel lend me thy light! Through Death's veil 'til we have Heaven in sight!” --Satanic Mantra

 

Å den lille sang tingen er så vakker :love:

Lenke til kommentar

Du må lage ingressbilder. Noe ala det du ser på hw.no sin startside. Å slenge svære upassende bilder midt i ingressen passer ikke, og ser stygt ut.

 

Horribel tittellinje! Fjern alt av ting som ikke ha noe der og gjøre! Feks "<3" (hva enn det måtte bety) og "::".

 

Digger menyen. Headern var pen.

 

Men ellers syns jeg det at sida ser noe rotete ut trekker helhetsintrykket veldig ned.

Lenke til kommentar
Du må lage ingressbilder. Noe ala det du ser på hw.no sin startside. Å slenge svære upassende bilder midt i ingressen passer ikke, og ser stygt ut.

 

orribel tittellinje! Fjern alt av ting som ikke ha noe der og gjøre! Feks "<3" (hva enn det måtte bety) og "::".

 

Digger menyen. Headern var pen.

 

Men ellers syns jeg det at sida ser noe rotete ut trekker helhetsintrykket veldig ned.

Må si meg enig i at de store bildene trekker ned helhetsintrykket, det burde fikses på. Og forresten <3 er et hjerte.. :p

Lenke til kommentar

Takktakk!

 

 

Personlig foretrekker jeg det oransje fargevalget, hehe..

Kanskje jeg burde gjøre det som default fargevalg,

siden det grønne er så... ja... ekkelt for øynene :p

Skal prøve å justere litt på den..

 

Tittelfeltet er fikset.

 

Skal rydde opp i innholdet etterhvert.

 

Har tenkt på det med ingressbilder lenge, men aldri orket å kode det... :p

Blir vel etterhvert det og.

 

 

 

Og foresten; Konge guide Lokaltog :thumbup:

Har pene URL'er på sida mi nå. :D

Lenke til kommentar

veldig pent! :thumbup:

 

fine farger. stilfullt å pent!! :)

 

Det eneste jeg egentlig ikke liker, er de punktum,kolon puktum kolon.. osv. øverst til høyre på siden.

Syns også du kansje skal drite i skygge på de nedfallsmenyene! Liker de bedre slik de er ved rollover!

 

sweet! ;)

 

mvh bigben

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

hmm, hvilken nettleser bruker du ingardj?

siden skal se ut som den gjør i vedlegget...

 

og svamp, joda, det går fortsatt ann å velge farge, var bare en liten bug etter jeg gjorde om navnene på css-filene, men er fikset nå :)

 

:.:.:::.. greiene er der kun for å bruke plass! :p ser så tomt ut uten..

post-76-1104760468_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hmm, hvilken nettleser bruker du ingardj?

siden skal se ut som den gjør i vedlegget...

 

og svamp, joda, det går fortsatt ann å velge farge, var bare en liten bug etter jeg gjorde om navnene på css-filene, men er fikset nå :)

 

:.:.:::.. greiene er der kun for å bruke plass! :p ser så tomt ut uten..

Bruker Mozilla 1.7.2, men hvi jeg oppdaterer noen ganger så kommer den slik du. Det er noe rart der.

 

Men jeg mener fortsatt sida ser penest med farge rundt det hele, som vist i et av screenshotene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...