munky Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har egen tag når jeg spiller cs da. %&--[){#!^^=-_( MuNkY )_-=^^!#}(]--&% Synst den er ganske fet.
DevN Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) %&--[){#!^^=-_( MuNkY )_-=^^!#}(]--&% Å, herregud mann! Det der ødelegger CS, jeg klarer rett og slett ikke å spille på en server hvor en har et slikt nick. Hvorfor kan ikke klantaggen være enkel? Gjett hvor mange klaner jeg har avvist forespørsler fra pga idiotisk tagg! En enkel tagg består av étt tegn mellom klantagg og nick (eventuelt noen flere, hvis absolutt nødvendig), eks. "Clan | Spiller", "Clan ^ Spiller", eller noe i den duren. EDIT: Bytta ut ett ord. Endret 28. desember 2004 av DevN
AndyG Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg syns et nick skal være så vanskelig å lese som mulig. Det gjør det lettere å ikke bli husket når man cheater og greier Ja, ta det som det er ment, en spøk!
MyBigMouth Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 siden det er sånn dere vil ah det... Plomma og sarion! dere må bytte teksten i signaturen deres, max 3 linjer! Dere har 4
Goophy Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 dere må bytte teksten i signaturen deres,max 3 linjer! Dere har 4 En signatur skal derfor aldri gå over mer enn 4 linjer. Gå og ta deg en bolle Rxj0n. Beklager OT.
DevN Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) dere må bytte teksten i signaturen deres,max 3 linjer! Dere har 4 Og når vi snakker OT: Din signatur regner jeg som fem linjer: 1. -They say that the sky isnt blue...they tell us why it isnt and cant be blue...but im 2. looking at the fucking sky and it is blue.. 3. -Gud er homo...og jeg kan bevise det...- 4. QUOTE-linja. 5. -Gidd deff kit da....- EDIT: Litt "screwa", varierer jo fra størrelsen på vinduet, og sånt. Men likevel ... Endret 29. desember 2004 av DevN
Lucas Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 <RIP> NICK dette burde holde, ser bra ut spør du meg, funker fett
MyBigMouth Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 OK ...Siden ingen klarer å svare på det jeg vil ha kna vi like godt stenge denne tråden
DevN Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 OK ...Siden ingen klarer å svare på det jeg vil ha kna vi like godt stenge denne tråden Unnskyld, men er litt vanskelig å komme med tips til noe vi ikke vet hvordan ser ut pr tidspunkt.
halola Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 For en dum tråd forslag til bedre diskusjoner. Jeg har en pc. Synes dere den er bra? Hvordan burde jeg oppgradere den? Synes dere eple er godt? Når synes dere jeg skal legge meg ikveld?
Winydancer Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 leste gjennom hele diskusjonen.. LOL! det er jo hetsing av han fyren her..
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Her er en spray , du trenger bare lage den om til .wad fil EDIT: Håper det hjalp Endret 29. desember 2004 av Limited_Edition
Juleniss1 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 kul tag det der ja Her er mitt forslag:
FuJJi Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) For en dum tråd forslag til bedre diskusjoner. Jeg har en pc. Synes dere den er bra? Hvordan burde jeg oppgradere den? Synes dere eple er godt? Når synes dere jeg skal legge meg ikveld? HAHAHA :!: Hva med §§|-|_|-|_++*|*|*RiP*|*|*++_|-|_|-|§§<Badetiss>_^^_E Endret 29. desember 2004 av FuJJi
Trygve Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hvorfor ikke gjøre det letter? <º))))><.·´¯`·.°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ RIP°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ ¸.·´¯`·.¸><((((º> |._|.<(+_+)>.|_.<NICK>._|.<(+_+)>.|_.
AndyG Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hvorfor ikke gjøre det letter?<º))))><.·´¯`·.°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ RIP°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ ¸.·´¯`·.¸><((((º> |._|.<(+_+)>.|_.<NICK>._|.<(+_+)>.|_. Herregud, nå har du driti deg ut, slik blir det riktige! <º))))><.·´¯`·.°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°RIP°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ ¸.·´¯`·.¸><((((º> |._|.<(+_+)>.|_.<NICK>._|.<(+_+)>.|_.| Endret 29. desember 2004 av AndyG
Co[]V[]bster Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Tok meg litt tid til å lage en OK Spray til dere Edit: ooops hadde skrivd feil Endret 30. desember 2004 av Co[]V[]bster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå