Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hallo, ok, har nylig rundet av Need For Speed underground 2. Men så er jeg veldig low on cash...Åssn får jeg cash etter å ha runda spillet?? Ingen flere løp heller.... Å noen sier at man får cash ved å kjøre WORLD MAP race, men får ikke 5 flate øre, NEED HELP Pleeeeease Julian....
Blib Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Rund det på nytt med en ny profil og bruk pengene mer fornuftig
Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Money Trainer ?? Får jeg tak i det a ?? Please HELP meeeee!!! Takktakk Julian....
KompleX Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Argh, ro deg ned a. her Money trainer til deg, har ikke prøvd den.
Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Men en ting, må jeg starte nytt spill eller kan jeg få money trainern hvis jeg loader til min fil også?? HVIS jeg må starte ny, åssn gjør jeg d? Jeg tar new carrere men da kommer det opp et eller anna med at all unsaved progress will be lost! Blir dn gamle accounten min slettet??? Julian...
KompleX Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Men en ting, må jeg starte nytt spill eller kan jeg få money trainernhvis jeg loader til min fil også?? HVIS jeg må starte ny, åssn gjør jeg d? Jeg tar new carrere men da kommer det opp et eller anna med at all unsaved progress will be lost! Blir dn gamle accounten min slettet??? Julian... Betyr ikke det nei, betyr bare at hvis du holder på å spille med den ene "fila" di, og så lager en ny. Så må du lagre på den fila du spiller på først. Er helt safe å lage en ny account altså, mister ingenting.
MiSP Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg holder på å runde det nå, er nesten ferdig... Men hva trenger man nå penger til etter du har rundet det? Da kan du jo bare velge "customize" fra menyen, siden du har låst opp alt... Eller?
Sh1z Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Hehe, nei, du kan ta customize, men da kan du ikke kjøre i byen med bilen Derfor trenger jeg penger Julian....
Demantios Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Off-topic: er world map races de man må lete etter for å finne???
Sh1z Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Ja, det er det...Men i "World Map" Tilfelle trenger du ikke å lete, alle racene er jo innlagt der... Julian....
MiSP Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 1. Gå inn i garasjen din 2. Velg "World Map" 3. Start et race 4. Velg "reset race", sjekk i menyen at det nå ikke går an å velge "Exit to World Map" 5. Du skal nå få penger for racet når du fullfører
Sh1z Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Takk Skall teste det.... Julian....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå