Gå til innhold

Simens SX1 for 1990 kr, uten abonement. Et kupp?


Evleos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror det er en skrivefeil ;)

er bilde av sx1, og staar sx1, men infoen er om x70, men det er naa bare det jeg tror da :whistle:

 

Edit: F0rste avsnitt

 

X70 er en trebåndstelefon som følger i fotsporene til sin populære forgjenger GD87. X70 inneholder enda flere finesser i et format som likevel er nesten 20 % mindre.

 

tror nokk jeg har feil da jeg fant x70 lenger ned paa sia, men hvis det stemmer er det iallefall et venlig godt tilbud :w00t:

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
Joda, fungerer ypperlig dette her! :)

SX-1 får du billig på Expert Tiller i Trondheim ihvertfall.

Er vel noe restlager som leverandør e.l. sitter på som går billig, kanskje.

Hvor mye koster den da? Skal oppover til City Syd i dag, så kanskje jeg gidder å stikke innom en tur :p

Husker ikke i farten, men det ligger vel rundt 2 lapper uten abo. Ring 72896060 og hør, eller popp innom.

Lenke til kommentar

Egengtlig ikke et kupp når man ser hva den samme telefonen koster med abonement http://www.siba.no/index.aspx?siteid=no&Identifier=NOPPSX1

 

Siemens SX1 - Tele2 12mnd Mobil Pluss

 

Regnestykket blir da slik:

 

Siemens SX1.........................................1,-

Etableringspris....................................199,-

Abonementspris for et år (119*12)......1428,-

 

Totalt koster telefonen.......................1628,-

 

Mener jeg har fått med alle kostnadene her. Dette er jo webprisen, er vell litt dyrere å kjøpe i en av butikkene, noen som veit hvor mye dyrere det er å kjøpe i butikk?

Lenke til kommentar
Regnestykket blir da slik:

 

Siemens SX1.........................................1,-

Etableringspris....................................199,-

Abonementspris for et år (119*12)......1428,-

 

Totalt koster telefonen.......................1628,-

 

Mener jeg har fått med alle kostnadene her. Dette er jo webprisen, er vell litt dyrere å kjøpe i en av butikkene, noen som veit hvor mye dyrere det er å kjøpe i butikk?

Ringing, SMS, MMS, wap osv kommer jo i tillegg

Lenke til kommentar
Regnestykket blir da slik:

 

Siemens SX1.........................................1,-

Etableringspris....................................199,-

Abonementspris for et år (119*12)......1428,-

 

Totalt koster telefonen.......................1628,-

 

Mener jeg har fått med alle kostnadene her. Dette er jo webprisen, er vell litt dyrere å kjøpe i en av butikkene, noen som veit hvor mye dyrere det er å kjøpe i butikk?

Ringing, SMS, MMS, wap osv kommer jo i tillegg

jojo, selvfølgelig kommer ringing osv. i tilegg men det gjør det jo også hvis man kjøper telefonen uten abonement.

Lenke til kommentar
Har denne mobilen stereo lyd? radio/mp3

Jepp det har den.

 

 

Kjøpt meg SX1 jeg og nå. Herlig telefon, desverre har jeg ikke minnebrikke enda så jeg får ikke utbyttet potensiale til telefonen enda. 1Gb minnebrikker kommer ikke før 1. februar :( kjipt

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den på spaceworld. 699 + 200 +12*79 = 1847 kr. Medfølger Djuice magnum, men det bruker jeg på min S55 og som "backup"/fest telefon mens jeg bruker mitt gamle netcom abb på SX1. Funker strålende. Bruker S55 nesten kun til meldinger (100 gratis pr mnd).

 

Beskyttelseslaget av plast kuttet jeg til slik at det ligger kun over skjermen og ikke over tastene som det gjør til å begynne med. Håper å unngå riper og ikke minst støv under skjermen. Jeg har lest at det er et problem med SX1. Noen av dere som har merket noe?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den på spaceworld. 699 + 200 +12*79 = 1847 kr. Medfølger Djuice magnum, men det bruker jeg på min S55 og som "backup"/fest telefon mens jeg bruker mitt gamle netcom abb på SX1. Funker strålende. Bruker S55 nesten kun til meldinger (100 gratis pr mnd).

 

Beskyttelseslaget av plast kuttet jeg til slik at det ligger kun over skjermen og ikke over tastene som det gjør til å begynne med. Håper å unngå riper og ikke minst støv under skjermen. Jeg har lest at det er et problem med SX1. Noen av dere som har merket noe?

Jeg har et par riper og støvkorn under skjermen. Skjedde med en gang jeg fjernet beskyttelsesfilmen. Angrer bittert på det. Menmen, telefonen er jo fullt brukbar for det. Beste telefonen jeg har hatt, hvertfall med FW15.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Ok. Prøvde å finne svar vha søkefunksjonen, men det fungerte ikke. Jeg har nu firmware versjon 12, som er den siste norske. Har oppfattet at folk her på forumet bruker versjoner som 14 & 15. Hvor finner man disse? Jeg har en såkalt nordic versjon...har det noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...