Gå til innhold

Når jeg snakker i mikrofonen, får jeg det i retur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et KOSS R/55B, og når jeg snakker i mikrofonen får jeg lyden i headsettet. Dette er veldig plagsomt, særlig når jeg spiller.

Tenker det er noe med instillingene, men jeg vet ikke hva som er feil.

Noen som vet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt med litt feedback, ellers vil øret føle at det er for "dødt". det er derfor lagt inn kretser i alle telefoner som gir litt feedback fra mikrofonen opp til øret. (dette har vært i bruk siden før krigen)

problemet her er at denne feedbacken er blitt for sterk. det er sannsynligvis være en plass å justere denne.

å mute mikrofonen er det samme som å skru den av. da er det ikke noe nytte i den.

Skrevet
Det er normalt med litt feedback, ellers vil øret føle at det er for "dødt". det er derfor lagt inn kretser i alle telefoner som gir litt feedback fra mikrofonen opp til øret. (dette har vært i bruk siden før krigen)

problemet her er at denne feedbacken er blitt for sterk. det er sannsynligvis være en plass å justere denne.

å mute mikrofonen er det samme som å skru den av. da er det ikke noe nytte i den.

Kansje en idè å ikke svare på ting du ikke har peiling på? :whistle:

Mute mikrofonen i volum kontrollen du. Dette muter bare lyden for deg, men de du snakker med vil høre deg helt fint. Det er ikke noe vits å høre deg selv snakke i headsettet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...