Gå til innhold

Canon IXUSiiS på elkjøp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, det er det han mener. Står i den nyeste elkjøp-"avisa". Kjenner ikke til selve kameraet, men Canon har meget bra kameraet. (har to stk selv) Så jeg sier bare, LØP OG KJØP!!

 

Ser det ikke har super-zoom akkurat, bare 2xoptisk zoom. Vet ikke helt hva det tilsvarer. Men så sant du ikke har veldige behov om å zomme alt for mye, gjør ikke dette noe..

 

Står ingenting i annonsen den "3-dagers annonsegarantien" elkjøp har ikke gjelder på dette kameraet, så da skal de ha det inne.(hvis ikke skal de skaffe det innen ti dager) Men kampanjen varer fra og med i dag til og med nyttårsaften, så jeg hadde ikke nølt så veldig lenge... Og det vil si at den annonsegarantien gjelder til og med onsdagen...

 

Her er forresten en test fra IT-avisen

Og en fra PC World

Spesifikasjoner

 

 

Mvh AW

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Hi dere

 

Jeg var hos Elkjøp i Fana / Bergen kl 10:00 idag. Canon kameraet kom ikke før etter nyttår. Jeg ble tilbudt ett

 

Sanyo vpc s4

 

til samme pris 1499.- . dette var priset til kr 1899 i hyllen.

 

Noen som har erfaring med dette ?

 

For ordens skyld kjøpte jeg Sanyo kameraet. Kan jo ha det til Canon saken som jeg bestillte kommer inn etter nyttår. 30 dager full returrett er godt og ha.

 

Tomy

Lenke til kommentar

jeg kjøpte kameraet i dag. når jeg skulle kjøpe det så spurte de om jeg ville ha det "sanyo kameraet" istede, de sa det var mye bedre bilder på det, og jeg ville blitt mye mer fornøyd med det sanyo kameraet

 

jeg tror de legger ut den ixus IIs for å lure kunden til å få solgt sanyokameraet

Lenke til kommentar
jeg kjøpte kameraet i dag. når jeg skulle kjøpe det så spurte de om jeg ville ha det "sanyo kameraet" istede, de sa det var mye bedre bilder på det, og jeg ville blitt mye mer fornøyd med det sanyo kameraet

 

jeg tror de legger ut den ixus IIs for å lure kunden til å få solgt sanyokameraet

Redd for at du kan ha blitt lurt... Elkjøp er kjent for å lokke kunder med fantastiske tilbud på varer de ikke har, for deretter å prakke på kunden noe annet når kunden allikevel er der... for da gidder ikke alltid kunden å gå et annet sted.

 

Men til gjengjeld har de ofte gode tilbud når de har tilbud på varer de faktisk har... men ikke alltid. Så sjekk priser flere steder før du kjøper noe som Elkjøp mener er billig. Har sett kamera på salg på Elkjøp, som alltid har blitt solgt billigere der jeg jobber til tross for at det ikke er på salg der.

Lenke til kommentar

På Elkjøp på Hamar har de i allefall,ikke dette kamerat inne,de fikk det trolig ikke inn igjen heller. Så de prøvde jo å prakke på meg denne Sanyo saken.Men det gikk jo ikke :D Så nå får vi se hva annonsegarantien dems er hverdt når det har gått noen dager innpå nyåret... dvs hva er et tilsvarende produkt...

Lenke til kommentar

Jeg har nå kjøpt meg et Ixus IIs til 1495,-. Lader batteriet nå, så skal det testes noen dager... Lite og greit. Fin pris for et festkamera. Gleder meg til å teste det..)

 

Mamma som var å betalte kamera for meg... Karen bak disken hadde sagt det var viktig å være tålmodig når jeg ladet det opp første gangen. Hva er siste nytt om dette? Ellers prøvde han å lure mamme til å signe en forsikring, men det er lite aktuelt.

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...