Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet (endret)

dette gikk jo bra

edit: hvordan får jeg lagt til bildene, er det noen spesielle formater eller er det maks størelse på bildene :hmm: prøver og laste opp, men de dukker aldri opp.

Endret av Slettet+130498
Skrevet
dette gikk jo bra

edit: hvordan får jeg lagt til bildene, er det noen spesielle formater eller er det maks størelse på bildene :hmm:  prøver og laste opp, men de dukker aldri opp.

7458688[/snapback]

lagre bildene i JPEG format, last de opp og legg de bildet inn i posten ved å trykke på add into post eller noe i den duren, da mener jeg at det skal komme frem.

har bare et bilde av supra'n min fra møkkaspillet NFS Carbon her for øyeblikket.

post-97607-1165615342_thumb.jpg

Skrevet

Gunfreak..er det GRAW?

foten til den ene normannen på første bildet ser knekt ut..=)

fikk litt lyst å starte på oblivion igjen når jeg så de bildene av lucien lachance eller hva han nå het..

et bilde fra flyff [Fly For Fun] er et MMORPG avsidig fra WoW som i sitt virker laaaangdrygt. Å dette spillet er heeelt gratis. Download-site for FLYFF

flyffhz7.jpg

Skrevet (endret)
Gunfreak..er det GRAW?

7459081[/snapback]

Nei det er Armed Assault, ikke noe arcade sak som GRAW, men med realisme på høytplan

enda et bilde

Endret av gunfreak19
Skrevet (endret)
Er armed gratis?? Eller bare en BF2 ripoff?

7461782[/snapback]

:scared: BF2 Ripoff?! BF2 er bare noe søppel i forhold til den store oppfølgeren til Operation Flashpoint!

Edit: Glemte bilde..

Endret av lago
Skrevet
Er armed gratis?? Eller bare en BF2 ripoff?

7461782[/snapback]

for det første var Operation flashpoint ute 4 år før battlefield 2, så det er heller den som er ripoff. for det andre et ofp/arma et militært simulasjons spill og ikke et arcade spill som battlefield 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...