Gå til innhold

Aero Gatewatch Fancontroller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på den selv, men droppet det fordi det ser ut til å være mye jobb å skru ned 4 vifter. Du må trykke frem første vifte, skru denne ned, så fortsette slik mange ganger. Velger heller en vanlig hjul versjon.

 

En ting som kan være greit å tenke over er hvor du skal ha PCen plassert. Hvis det er på gulvet, så kan det være dårlig innslikt til displayet, slik at du faktisk må sitte på gulvet for å kunne se hva den viser. Slik er det med den enermax kontrolleren jeg har.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer faktisk og fikse/mekke et bord eller bur til den, vet ikke helt ennå. Kabinettet skal overhodet ikke stå rett på gulvet selvom det er bra nok med støvfilter og den har føtter så kabinettet er løftet ørlite granne opp. Kabinettet blir uansett for langt, syntes jeg, til å ha under skrivebordsløsningen her så det utgår på høyeste hold :p

En ting er at jeg har sett på bilder hvor det vises at Gatewatchen ligger kant i kant med kabinett fronten. Det fikser jeg ikke på mitt kabinett(Lian Li PC6277B) Om jeg skal få til det så må jeg nærmest stå på det og da bøyes jo metallet rundt, innover.

Sjekk bildet ;) Gir jo kabinettet et litt tøffere design syntes jeg selv faktisk. To av kompisene mine sa det samme :yes:

post-226-1105777100_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...