Gå til innhold

woohoo wish account motatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wish is the first Ultra Massive Multiplayer Online Role Playing Game (UMMORPG?). "Ultra" means that Wish supports more than 10,000 simultaneous players in a single, seamless world, without any zones or "shards".

https://www.mutablerealms.com/

Høyrest veldig spennande ut!

Det må nok ein veldig stor "verden" til for å kunne huse over 10k spillere.. ;)

Skrevet
Wish is the first Ultra Massive Multiplayer Online Role Playing Game (UMMORPG™). "Ultra" means that Wish supports more than 10,000 simultaneous players in a single, seamless world, without any zones or "shards".

Bla..Bla..Tror folka bak Wish henger litt etter alle andre :nei: . Eve Online hadde godt over 10 000 spillere logga på samtidig for lenge sida.

Skrevet

.... og hva har det med saken å gjøre?

Hvis du faktisk leser hva de skriver så ser du at dette ikke har noe som helst med antall spiller pålogget, men antall spillere i den samme "fysiske" verdenen (uten noen form for avdelinger).

Skrevet (endret)

For å være helt ærlig så synes jeg det er ganske teit å promotere et spill ved sette

den inn i en (før nå) unevnt sjanger og beundre folk ved denne store nye egenskapen

som ingen andre spill tydeligvis har. (Tror egentlig ikke at jeg klarer å formulere meg

riktig på dette punktet).

Uansett, hvem bryr seg om man har zones i en MMORPG-verden? Det gjør det bare

lettere for utviklerne å holde orden og stabilitet i spillverdenen. I dette tilfellet ser

jeg ingen spesielt god grunn til å lage èn stor spillverden.

Edit: Fjernet smiley.

Endret av Rafael
Skrevet

vet ikke om spillet kommer til å bli noe bra men laga accounten for en stund siden og laster ned clienten nå, slik at jeg kan teste det fort den første januar :)

den eneste grunnen til at jeg skal teste dette mens jeg er godt i gang med everquest 2 er at dragonkin rasen i wish miner meg om draconians i dragonlance bøkene og de ser ganske kule ut med vingene sine :)

ikke var clienten så veldig stor heller rundt 1.2gb

Skrevet
Uansett, hvem bryr seg om man har zones i en MMORPG-verden? Det gjør det bare

lettere for utviklerne å holde orden og stabilitet i spillverdenen. I dette tilfellet ser

jeg ingen spesielt god grunn til å lage èn stor spillverden.

Jeg, og muligens mange andre? Loading screens ødelegger for "innlevelsen" (hmm... på en måte er det engelske ordet "immersion" mer dekkende, vet ikke helt hvorfor) i spillet, og å til stadighet bli avbrutt fra spillingen sin for å vente på at neste område skal bli lastet inn blir irriterende i lengden - eller allerede etter de par første gangene det skjer. Dermed kan førsteinntrykket til kunden bli litt dårligere, og sjangsen større for at han/hun finner seg et annet spill å spille.

Skrevet

Det er sikkert et bra spill, men det er totalt latterlig og kalle det for "ett første av sin type..." Tenk om det kommer et spill som kan ha 10001 spillere : "Dette er det første Giga Ultra Massive Multiplayer Online Role Playing Game (GUMMORPG™)

Så lei av marketing "luringer" som skal finne opp hjulet på nytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...