Gå til innhold

Bare tull i et spill


Serqevx

Anbefalte innlegg

Fikk mitt nye skjermkort, POV 6600GT på julaften, og skulle teste noen av spillene som fulgte med.

 

Installerte ShellShock Nam'67, og skulle spille dette nå. Men så oppdager jeg at skjermbildet ser "helt fucka ut" :no:

 

Legger ved screenshot, noen ide om hva som er galt? Kjører forøvrig dualscreen med gamle 17" CRT skjermen min, bruker en NEC 1770NX til vanlig (denne er satt som standardskjerm i dual-systemet).

post-23-1104084390_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk mitt nye skjermkort, POV 6600GT på julaften, og skulle teste noen av spillene som fulgte med.

 

Installerte ShellShock Nam'67, og skulle spille dette nå. Men så oppdager jeg at skjermbildet ser "helt fucka ut" :no:

 

Legger ved screenshot, noen ide om hva som er galt? Kjører forøvrig dualscreen med gamle 17" CRT skjermen min, bruker en NEC 1770NX til vanlig (denne er satt som standardskjerm i dual-systemet).

sånn er det på mitt 6800nu @16x1,6 også prøvd med flere drivere ,men "no joy"

Lenke til kommentar

for mej ser de ut som at du prøver å kjøre for høy oppløsning på skjermen din.

 

 

Edit: Studerte bilde litt til å såg symbola som var der. So er vel lite truli de er oppløsninga då. Men just in case so ta og prøv å sett ned oppløsninga i spillet. Og oppgrader driverane på kortet ditt, og skjermen din.

Endret av leffa
Lenke til kommentar

Lastet ned drivere fra nvidia.com da jeg installerte kortet.

Oppløsningen er 1024x768 (max som gikk ann i spillet).

SKjermen min (17" lcd) skal klare dette.

 

Har vært på websiden til spillet (http://www.eidos.co.uk/gss/shellshock/main.html) og prøvd å finne en patch, men makan til rotete greie :wallbash:

Noen som kanskje klarer å finne en patch? :)

 

Takker for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Har du i d hele tatt prøvd å sette ned oppløsninga ? greit at skjermen din skal tåle det men det data, ingen problemer er logiske ! :p

Hva som vises på selve skjermen har ingenting med screenshot'ing å gjøre siden dette er en teknikk hvor bufferen kopieres før den i det heletatt blir sendt til skjermen. Hadde det bildet vært tatt med et digitalkamera av selve skjermen; ja. Men når det er screenshot og man kan tydelig se andre ikoner/symboler er dette er feil produsert av skjermkortet mens kortet renderer grafikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...