the_totning Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hvordan får jeg byttet farge på bilen min i cariere modus ??? Er det en egen butikk for vinyl/paint ??? i så fall hvor er den ??? Trenger svar !!!
magio Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (endret) Ja! det er egne butikker for vinyl/paint og alt det der. edit: kjør litt rundt i byen og se etter lamper som lyser ut rødt/blått/gult osv. der er det butikker. Endret 26. desember 2004 av magio
the_totning Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 ok regnet med at det var en egen butikk, det skal vist lyse rødt ut av lampene nær butikken til viinyl/paint . Takk
the_totning Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 noen som har fått taki paint butikken kan den da vengligst ta et bilde av kartet
Qwark Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Her e et kart over nesten alle butikkene i NFSU2:
Pilot_ Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 (endret) Her e et kart over nesten alle butikkene i NFSU2: Hoho så feil det kartet er Endret 26. desember 2004 av Luzifer
the_totning Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 (endret) Takker alle som er vert med her, nå skal jeg nåk finnr det tusen takk vis det var meg du mente så har jeg ingen crack nei. Endret 27. desember 2004 av the_totning
gisse12 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 På det riktige kartet. Hvor er Megalow Parts? Finner den ikke...
FuJJi Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Her e et kart over nesten alle butikkene i NFSU2: Hoho så feil det kartet er Det nederste er det riktige. Det som luzifer har lagt ut
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 På det riktige kartet. Hvor er Megalow Parts? Finner den ikke...
gisse12 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Men det var da bare en helt vanlig "car spesiality shop"... Er det ikke noe som heter Megalow Parts?
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Men det var da bare en helt vanlig "car spesiality shop"... Er det ikke noe som heter Megalow Parts? Eg googla litt, nokon hadde skrive at megalow parts var der.
gisse12 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Men det var da bare en helt vanlig "car spesiality shop"... Er det ikke noe som heter Megalow Parts? Eg googla litt, nokon hadde skrive at megalow parts var der. Den skjønte jeg ikke helt... Men er det noen som vet hvor megalow parts er???? Skulle likt å vite det...
pronoob Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Megalow parts er bare navnet på en av shopene.
osmoen Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Men det var da bare en helt vanlig "car spesiality shop"... Er det ikke noe som heter Megalow Parts? Eg googla litt, nokon hadde skrive at megalow parts var der. Den skjønte jeg ikke helt... Men er det noen som vet hvor megalow parts er???? Skulle likt å vite det... megalow parts er den blå like over den gule som er ringet rundt i den ene posten her
gisse12 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Men det var da bare en helt vanlig "car spesiality shop"... Er det ikke noe som heter Megalow Parts? Eg googla litt, nokon hadde skrive at megalow parts var der. Den skjønte jeg ikke helt... Men er det noen som vet hvor megalow parts er???? Skulle likt å vite det... megalow parts er den blå like over den gule som er ringet rundt i den ene posten her Det var det gitt!! Takker og bukker !! Hehe..
Elendil Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Men det var da bare en helt vanlig "car spesiality shop"... Er det ikke noe som heter Megalow Parts? Eg googla litt, nokon hadde skrive at megalow parts var der. Den skjønte jeg ikke helt... Men er det noen som vet hvor megalow parts er???? Skulle likt å vite det... Googla = www.google.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå