Gå til innhold

Sony Ericsson z1010 vs v800


Kick150

Anbefalte innlegg

Ser det har vært en del prat her inne vedr. v800. Den selges på Ebay. Har også bitt meg merke i at v800 ikke kan fåes med T9 og norsk språk, og den er vel også stort sett låst til Vodafone. Men gjelder dette også z1010? Er det så store forskjeller på disse to tlf at det har noen betydning? Jeg spør rett og slett fordi jeg også har lyst på en av disse, men vet ikke hvilken. Jeg kommer i såfall til å kjøpe fra utlandet. Norsk T9 kan jeg egentlig klare meg uten, men lurer jo litt på forskjellene da. Begge er jo 3G telefoner. Og hvordan er det med å låse de opp eller "fornorske" de litt? Er det mulig her hjemme i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nå kan man jo også bruke et ok minnekort på Z1010 også? Har sammenlignet litt disse to telefonene, og forskjellene som kan være viktig for noen er at v800 kan vise bilde av den som ringer foran på dekselet + at den kan brukes over hele verden. Disse to tingene kan man ikke med Z1010. Jeg vakler - jeg vakler, hva skal man velge? Det er jo litt prisforskjell også. Noen her med erfaringer vedr. Z1010? Fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...