Gå til innhold

Får bare halve min nye 500GB?!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde faktisk å søke først, men fant ingenting så kunne vise til problemet jeg hadde. Rart at disken mente jeg hadde brukt 250 GB av disken, når den var helt ny. Lurer på om det kan ha noe med at (H:) tidligere var en smekkfull Maxtor 250GB, åsså fjernet jeg den for å bruke LaCie 500GB. Allikevel rart synes nå jeg. Windows slutter aldri å forbause meg :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Men nå er d faen meg ikke fryd å gammen lenger likevel, men HELVETE på jord!!! Mistet 330GB med "stash" fra denne forb..... disken. Plutselig het disken bare "lokal disk" i windows explorer å da jeg prøvde å gå inn på den gikk alt i sirup, før jeg fikk den "kjekke" meldingen : "The disk is not formated. Do you want to format it now?" I helvete heller tenkte jeg, å prøvde alle mulige ting for å finne tilbake alt stashet. Måtte til slutt krype til korset å formatere hele dritten :cry: Da jeg hadde formatert fant windows disken som en 500GB igjen, men også denne gang var 250 GB allerede brukt, uten at de egentlig var d. Eneste måten å få den til å få alle 500 GB ledig, var å kjøre quickformat.

 

HVORFOR DET?!?!?!?!? Noen kloke hoder som kan svare??? Jeg har nå delt denne disken i 2 X 250 GB og kjørt vanlig format på begge. Dette fungerte fint!!! Men igjen : Hvorfor i helvete går ikke dette an på 1 X 500 GB?!?

 

Jeg er i tillegg redd for å stole på denne disken fra nå av :ermm:

 

Dette ble et langt innlegg med masse stygge ord, men jeg setter stor pris på hvis noen har noen tips/trøstende ord til meg!!!

 

Vet jo at det finnes mange geniale personer her på forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...