Gå til innhold

Salgspris? MSI Ti4800SE


pcfreak

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte at jeg muligens skulle selge dette kortet, kansje ikke så mange som er

interresert i det akkurat da men, hehe... Noen som kunne hjelpe meg ut litt? Hvor mye tror du jeg kan få for det, sånn ca?

 

Kortet er av følgende type: MSI GeForce 4 Ti4800SE 8X 128MB DDR, DVI-I VIVO

 

Håpet på å få litt ekstra når (hvis) jeg skal oppgradere maskinen, får ikke noe spesielt bruk for det kortet da, siden hovedkortet mitt nok vil ha PCI Express, og ingen støtte for AGP, jaja, sikkert så lite uansett at det ikke er noen vits.

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva står SE for i denne sammenhengen?

 

second edition

slow edition

special edition

 

eller noe annet?  :)

hmm, det er jeg neimen ikke helt sikker på... jeg mener at Ti4800 var bedre, så det er vel av den nest beste modellen, blandt Ti modellene altså, om jeg ikke tar helt feil....

 

her er i allefall kortet om noen er litt usikker rundt dette med salgsprisforslag: link (står vel ikke så mye der som ikke er så viktig å nevne i denne sammenhengen da jeg vel har tatt med det viktigste rundt specs'ene allerede). Men takk for forslagene som har kommet inn så langt.

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar
hmm, det er jeg neimen ikke helt sikker på... jeg mener at Ti4800 var bedre, så det er vel av den nest beste modellen, blandt Ti modellene altså, om jeg ikke tar helt feil....

Du tar feil :)

 

ti4800SE er en versjon av ti4400 med 8x AGP.

 

dvs. ti4600 og ti4800, som er ti4600 med 8x, er bedre.

 

 

Synes fint du kan selge kortet for 500kr. Selv om mange av nerdene på forumet her "aldri ville gitt mer enn 300", er det noen som vet å sette pris på VIVO og et par generasjoner gammelt, tilsynelatende pent brukt toppkort :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
hmm, det er jeg neimen ikke helt sikker på... jeg mener at Ti4800 var bedre, så det er vel av den nest beste modellen, blandt Ti modellene altså, om jeg ikke tar helt feil....

Du tar feil :)

 

ti4800SE er en versjon av ti4400 med 8x AGP.

 

dvs. ti4600 og ti4800, som er ti4600 med 8x, er bedre.

 

 

Synes fint du kan selge kortet for 500kr. Selv om mange av nerdene på forumet her "aldri ville gitt mer enn 300", er det noen som vet å sette pris på VIVO og et par generasjoner gammelt, tilsynelatende pent brukt toppkort :)

Hæ, jeg trodde at TI4800SE var best i den klassen. Men er da TI4800 bedre hvis vi går ut fra samme produsent ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...