Gå til innhold

Er denne harddisken godt?


Bobby1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt avsporing av tema her??

Det må nå være ok å skrive feil uten å bli hengt ut for det, men å skrive "er denne harddisken godt" er vel litt i drøyeste laget! :p Med tanke på at det kan finnes dysletikere som har SINNSYK god peiling på pc, skal de da la være å skrive innlegg bare fordi de har et par skrivefeil her og der. Neste gang kan det være du som har problemer, hvis en dysletiker da sitter med svaret på problemet ditt/har en fin anbefaling, ville ikke du syns det var kjipt om han ikke kom med dette fordi han hadde et par skriveleif!?(med vilje) :p

 

MortenGj

Lenke til kommentar
Nei, men man skal ikke dømme før man har alle fakta på bordet :yes:

 

 

Edit: denne tråden er Veldig off-topic nå :p

jævla nerd som leker veslevoksen. han er en svartskalle som vet ingenting om data, ikke noen norsk dysletiker

Sa jeg at Jeg var dyslektikker?? Jeg sa at folk her på forumet kunne være det, og at man bør ta det i betraktning. Men ser tydlig i språket om en persjon har et par skrivefeil eller en del.

 

Btw: De uttalelsene din kan du spare deg for!

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Ahh , drit i og diskuter skrive feil da , dette kommer til og bli en av postene som blir stengt med en gang vis en moderator ser "Jæi like kebæb , ik HærdiSk"

 

men personelig liker jeg maxtor sine HD er best , har 3x maxtor og 1 seagate 160gb Sata og må si at det er den varmeste disken av de 4 jeg har (2 maxtorer på vei fra komplett i morra også :) + 480w PSU og kontroller kort)

 

Så gå for maxtor i fremtiden , du kommer til og angre på kjøpet av en WD vis du ikke liker støy og varme :)

 

Ditt valg vi bare er her for og si det det du vill høre (for det meste) :hmm::tease:

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Jeg hadde èn skrive feil.. nå er jeg dyslektikker  :roll:

 

Du klarte til og med ikke å skrive nicket mitt skikkelig Kuko..

 

Foreslår vi avslutter denne diskusjonen nå før den blir stengt!

Off topic!

 

 

1. Det heter ikke "skrive_feil", men "skrivefeil".

 

2. Det heter ikke "dyslektikker", men "dyslektiker.

 

3. Det er ikke noe som heter "til og med ikke"

 

 

Og det med z'ene tror jeg var ironi fra "kuko" :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Jeg hadde èn skrive feil.. nå er jeg dyslektikker  :roll:

 

Du klarte til og med ikke å skrive nicket mitt skikkelig Kuko..

skulle bare legge på et 1337 hax0r preg over 14izz nicket ditt

Du , jeg syntes du skal gi deg , du er alerede raportert og er sikkert på vei men hue og ræva ut herifra.

 

Gratulerer ødelegger noen andre sinn post og humør

 

GRATULERER :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg hadde èn skrive feil.. nå er jeg dyslektikker  :roll:

 

Du klarte til og med ikke å skrive nicket mitt skikkelig Kuko..

skulle bare legge på et 1337 hax0r preg over 14izz nicket ditt

Du , jeg syntes du skal gi deg , du er alerede raportert og er sikkert på vei men hue og ræva ut herifra.

 

Gratulerer ødelegger noen andre sinn post og humør

 

GRATULERER :thumbdown:

Hjelp jeg skjelver. Tar meg 2min å lage en ny account. jævla nerd, du kommer til å dø som jomfru din 16åring. Og btw mye fine skrivefeil hos deg også. Ikke dropp skolen fordi du liker å diskutere disketter etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...